По пивку після роботи. Чому у минуле відходить традиція випивати після важкого дня — провина покоління Z

17 серпня 2024, 22:26

Соціалізація з допомогою гарного келиха хмільного — давно відомий метод, популярний по всьому світові. Та чи не здається вам, що «по пиву» з колегами перестало бути цікавим і взагалі вимирає як вид відпочинку?

На це питання звернуло увагу британське видання The Guardian. Автори матеріалу розповіли, що новий звіт Work Foundation, аналітичного центру Ланкастерського університету, та Міжнародного альянсу за відповідальне пиття свідчить про те, що післяробочі напої вимирають. Зокрема келих пива з колегами перестав бути настільки привабливим, тож ця традиція потроху припиняється. Звіт, який був згаданий наголошує на цікавій особливості сучасних місць роботи. Річ у тому, що зараз в одній компанії може працювати водночас чотири покоління.

Реклама

Зазвичай їх розподіляють за роками народження:

  • Покоління Z: 1996 і пізніше
  • Міленіали або покоління Y: 1981−1995
  • Покоління X: 1965−1979
  • Бебі-бумери: 1946−1964.

Прикметно те, що відповідальність за відмову від випивки, як засобу налагодження контактів покладають на покоління Z.

«Незабаром вони змусять нас святкувати хороші показники продажів із бабл-ті, вейпом і танцями в TikTok. Маркетингові дослідження свідчать, що покоління Z все частіше «обирає тверезе спілкування». Але багато людей різного віку не п’ють, до того ж цей зсув, ймовірно, більше пов’язаний з революцією віддаленої роботи, яка зумовлює «потребу у віртуальних святкуваннях». — йдеться у розмові від The Guardian

Щодо віртуальних святкувань чи зустрічей також є певні думки. Як в Британії, так і в Україні такий вид зустрічей набирає популярності. В Україні на це вплинув не лише Covid-19, а й повномасштабна війна. Утім, вона ж спровокувала збільшення кількості закладів харчування та додала активності рестораторам, які відкривають паби та бари.

Повертаючись до звіту, зазначимо, що там наголошують на тому, що зустрічі колег мають бути інклюзивними. Їх запропонували називати «спілкуванням», а не «випивкою», і організовувати їх вдень, а не після роботи, щоб залучити усі покоління. Більше того, радять впроваджувати політику з урахуванням вікових особливостей і створювати механізми підтримки інклюзивної та продуктивної культури на робочому місці. Тобто, зустрічі за келихом пива не стануть цікавими кожному поколінню, і варто адаптовуватися до інших умов і знайти новий «магічний момент, коли колеги стають друзями».

Правова інформація. Ця стаття містить загальні відомості довідкового характеру і не повинна розглядатися як альтернатива рекомендаціям лікаря. NV не несе відповідальності за будь-який діагноз, поставлений читачем на основі матеріалів сайту. NV також не несе відповідальності за зміст інших інтернет-ресурсів, посилання на які присутні в цій статті. Якщо вас турбує стан вашого здоров’я, зверніться до лікаря.

Показати ще новини