«Заощадити 7 доларів». Трендом TikTok стала знахідка покоління Z — бюджетна альтернатива кав’ярням
Домашня кав’ярня (Фото: Freepik)
У світі, де кава з кав’ярні дорожчає, покоління Z винайшло новий спосіб насолоджуватися улюбленим напоєм без загрози для банківського рахунку.
Покоління Z створює власні затишні кав’ярні вдома, щоб уникнути зайвих витрат, пов’язаних із щоденними походами до, наприклад, Starbucks, і водночас відчути атмосферу кав’ярні. Більш економну альтернативу, як повідомляє New York Post, популяризували у ТікТок, як от інфлюєнсери як Ебігейл Орфіно та Марлен Родрігес. Вони знімали себе біля своїх кав’ярень за приготуванням напоїв на свій смак, нагадавши при цьому своїм глядачам про необхідність заощаджувати гроші, роблячи те ж саме.
Остання з них опублікувала крупним планом, як вона готує собі кавовий напій з льодом, нагадуючи своїм підписникам, що зробивши таку каву вдома можна «заощадити 7 доларів».
Австралійський тіктокер Луї Берк розповів про те, як ціна на напої може зростати протягом тижня. «Я подумав, що зможу заощадити трохи грошей і зробити домашнє кафе», — поділився він, демонструючи численні знахідки з Amazon, які він використав для створення ідеального простору. Варто заначити, що особливість цього тренду полягає в тому, що у кав’ярнях, які вдома наслідують представники покоління Z, готують не звичайну чорну каву. Вона відрізняється від тієї, яку багато хто звик зварити собі зранку перед походом на роботу. До прикладу, в меню домашньої кав’ярні «у стилі Starbucks» можуть бути айс-лате на основі вівсяного молока з медом, чи напої як матча тонік або карамельне фрапучино. Окрім того, тренд також стосується атмосфери, креативності та гостинності. Деякі з тих, хто приєднався до цієї тенденції, як-от письменниця Крістен Гараффо, створили етикетки, розіслали запрошення та приготували випічку, щоб отримати повний досвід кав’ярні.
«Ви можете зробити це настільки невимушено, наскільки хочете — випити чашечку кави з другом вдома — це проста радість, незалежно від того, наскільки ви схиляєтеся до кавової тематики», — написала вона. Інші інфлюенсери створили подібні місця у власних помешканнях, доповнивши їхні меню домашньою випічкою, брендованими товарами тощо.