«Скаржаться на кожну дрібницю»: американські бармени розповіли про те, яке покоління поводиться найгірше в закладах

11 червня, 23:03
Молодь в барі (Фото: depositphotos.com)

Молодь в барі (Фото: depositphotos.com)

Відвідувачі з покоління Z почали платити за кожний випитий напій відразу у барах і не можуть швидко зробити замовлення. Утім, етикет старших клієнтів теж не ідеальний.

Представники покоління Z вже звикли до звинувачень у «вбивстві» правила крапки в кінці речення, розмов телефоном, придбанні власного житла та носінні обтягуючих джинсів. Їхнє останнє правопорушення, згідно з нещодавньою статтею в The New York Times: відкриття рахунків у барах.

Реклама

Бармени та відвідувачі барів розповіли Times про небажання молодих людей залишати свої кредитні картки за барною стійкою, натомість воліючи розраховуватися після кожного напою — незалежно від того, скільки раундів вони замовляють.

Ця стаття викликала дискусії в TikTok і Reddit про етикет покоління Z в барах, який деякі називають майже невиправним. «Працюючи в барі, де майже виключно працює покоління Z, ми взагалі перестали відкривати рахунки, тому що вони навіть не можуть запам’ятати, що у них є картка», — написав один користувач на r/bartenders.

Але чи справді покоління Z має найгіршу етикетку в барі? The Guardian поговорив з барменами по всьому США про те, яке покоління поводиться найкраще, і виявив, що молоді люди не є такими жахливими гостями, як їх зображують у багатьох статтях про тренди. Старші відвідувачі часто мають гірші манери — і вони не мають виправдання у вигляді недосвідченості, яке дозволило б їм уникнути відповідальності.

Працівниця з бутикового винного заводу в Каліфорнії розповіла: «Безумовно, найскладнішими, найстресовішими, найвимогливішими — і я кажу це з любов’ю — є представники покоління бебі-буму. Я помітила, що люди цього покоління [приблизно у віці від 60 до 80 років] пильно стежать за будь-якою дрібницею, за яку можуть зачепитися, і кажуть: „Ну, ти не зробив для мене все можливе“. Покоління Z не виявляє такого ставлення». Барледі з Піттсбурга, погоджується, що «50-плюс» є найвибагливішими. «Вони хочуть вибирати, де сидіти, і повідомляють про кожну дрібну незручність. Я працювала в барі, де не було кондиціонера, і, на їхню думку, це завжди була моя провина».

Генерація Z, тим часом, не така вибаглива. «Якщо я просто виконую мінімум того, що від мене очікують, — все гаразд», — поділилася каліфорнійська сомельє.

Оскільки споживачі алкоголю з генерації Z не так давно познайомилися з барною культурою (найстаршим у цій групі 28 років), багато хто з них не знає або не цікавиться певними барними ритуалами. Працівниця барів Брукліна та Квінса, Нью-Йорк, сказала, що покоління Z щасливо не знає про «байбеки» — стару традицію салунів, коли після декількох раундів можна отримати безкоштовний напій або шот.

Бармени також кажуть, що минули ті часи, коли наймолодші відвідувачі закінчували вечір у стані сильного алкогольного сп’яніння. Покоління Z досягало повноліття в період кардинальних змін у культурі вживання алкоголю: вони п’ють набагато менше, ніж попередні покоління. Це означає, що естафета п’янок переходить до старшого покоління.

«Люди у віці від 30 до 40 років зазвичай мають вищі рахунки, але це має свою ціну», — поділився керівник чиказьким спорт-баром Fatpour Tap Works. «Вони думають, що можуть пити так само, як у 20 років, але не витримують. Вони замовляють віскі з льодом, як професіонали, але після декількох келихів тримаються за стіну і не сприймають добре, коли їм відмовляють у подальшому обслуговуванні».

Покоління Z може пити менше, але це не означає, що їхні посиденьки в барі не можуть тривати годинами — навіть якщо вони не продовжують замовляти. «Мене до біса дратує, коли вони замовляють один напій і використовують це як привід, щоб сидіти в барі п’ять годин», — зазначив бармен з Брукліна. «Навіщо ходити в бар? Один напій не дає права на необмежений доступ до закладу. Треба зробити трохи більше».

Барледі з Нью-Йорка найбільше дратує, коли компанія замовляє напої по одному, особливо коли всім доводиться довго думати над замовленням", — сказав Річардс. «Для мене це як: давайте швидше, бо ви сповільнюєте процес. Спочатку домовтеся між собою, а потім звертайтеся до мене». Більшість барменів кажуть, що розуміють, чому поколінню Z важко в барах. Багато хто з них провів свої формувальні роки в умовах обмежень, пов’язаних з Covid. «Вони вчаться цьому трохи пізніше, ніж ми», — додала працівниця Брукліна та Квінса. Зрештою, бармени впевнені, що не існує ідеального віку для ідеального гостя — їхні робочі проблеми пов’язані з людьми всіх поколінь. У цілому покоління Z шукає «вражень» під час вечірніх виходів — це вже не стільки про вживання алкоголю. У певному сенсі це полегшує обслуговування таких клієнтів.

Показати ще новини