Є чим захоплюватися? Тест-драйв Hyundai Tucson

6 червня 2021, 08:05

Новий Hyundai Tucson — тріумф маркетингу, що вдало розкручує славнозвісні передні фари? Чи дійсно добре збалансований кросовер?

Навколо нового Tucson в цьому році чимало галасу. Багато хто відверто захоплюється новинкою. Мало не окропом пісяють. Огляди рясніють описом «космічного» дизайну, обіцяють моделі великий успіх.

Відео дня

Чи виправдано це?

Давайте розбиратися.

Корейці зірвали величезний куш з першим Tucson у 2000-х. Автомобіль був шалено популярним в Україні.

Досить великий і практичний кросовер коштував цілком розумних грошей. Особливо в «народній» версії — з переднім приводом, 2-літровим бензиновим двигуном і «механікою». На таку ще газ поставити — і отримуєш справжній автомобіль для прагматичного пересічного українця.

Взагалі-то існували і повнопривідні і дизельні версії. А з двигуном 2,7 л у Tucson того покоління навіть була пристойна динаміка. Народ не бентежила ватяна керованість і відсутність шумоізоляції. Tucson був практичним «народним джипом». І його розбирали як гарячі пиріжки.

Наступні покоління (іменувалися то Tucson, то ix35) такими ж популярними не стали. Експерименти Hyundai з дизайном і підвищенням цін на хвилі популярності цьому не сприяли.

І ось через кілька років Tucson гучно повертається.

Після презентації новинки торік інтернет був переповнений захопленнями від передніх фар, майстерно вписаних в решітку радіатора. Говорили про новий стиль, нову «мову автомобільного дизайну» тощо.

Це вилилося в цілком очікуваний ажіотаж щодо новинки. Люди буквально шикувалися в чергу на тест-драйв. А дехто готовий був вносити передоплату і замовляти машину, навіть не «пощупавши» її.

Ціни цього ажіотажу сприяють. І народна монопривідна версія теж є, до того ж з усіма варіантами двигунів.

Тож ми маємо справу з новим неминучим бестселером?

І новий Tucson повторить долю свого предка з 2000-х?

Або коли оригінальний дизайн «мордочки» всім приїсться, ажіотаж спаде і Tucson займе таку ж нішу на ринку кросоверів, як і його нещодавні попередники?

Я їздив на повноприводному Hyundai Tucson c 1,6-літровим дизельним двигуном і 7-ступеневим «роботом» тиждень. Поспішаю поділитися відчуттями.

(Матеріал про гібридний Tucson теж готується і вийде на НВ Авто найближчим часом).

Hyundai Tucson (Фото: НВ)
Hyundai Tucson / Фото: НВ

Hyundai Tucson — п’ять найяскравіших вражень

1 Футуристичний дизайн

Ну давайте ж нарешті поговоримо про ці ходові вогні, «вписані» в решітку радіатора. Маркетологи Hyundai дуже хочуть, щоб всі говорили якраз про них.

В принципі, Tucson симпатичний цілком. Кузов по силуету і пропорціях дещо відрізняється від типового дизайну сучасних кросоверів. Не те щоб відмінності були критичними. І Tucson не виглядає «гостем з майбутнього», але в машині безумовно щось є.

Найбільшою мірою це «щось», звичайно, відчувається, коли дивишся на Tucson спереду.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

У профіль кросовер вже виглядає не так футуристично, але з натовпу виділяється.

Hyundai Tucson (Фото: НВ)
Hyundai Tucson / Фото: НВ

Дизайн «корми» мені особливо вдалим не здається, але й тут над оптикою попрацювали. Ліхтарі виглядають агресивно.

Окремий «залік» за пафосні колісні диски. Причому пафосні — це без іронії. Виглядають вони дійсно цікаво. І дорого.

Не можу сказати, що по дизайну Tucson однозначно перевершує всіх конкурентів у своєму класі (докладніше про це нижче). Але виглядає він вельми самобутньо. Це — плюс моделі.

Hyundai Tucson (Фото: НВ)
Hyundai Tucson / Фото: НВ

2 Комфорт на ходу

Hyundai Tucson заслуговує великих похвал за м’яку і енергоємну підвіску. Щодо цього новинки бренду відверто втішають. І Santa Fe, і Elantra, на яких я нещодавно їздив, являють собою досить м’які авто.

Як мовлять у народі, перед ямами годі й пригальмовувати. Хоча, звичайно, це потім відгукнеться при ремонті підвіски.

Повертаючись до Tucson. Навіть незважаючи на те, що тестова машина була на 19-дюймових колесах, більшість дорожніх неприємностей, чи то ями або стики на асфальті, практично не відчуваються.

При цьому керованість на середньому рівні. Кермо легке, але зворотний зв’язок з колесами майже не відчувається. Немає відчуття, що завжди точно і чітко контролюєш машину.

Hyundai Tucson (Фото: НВ)
Hyundai Tucson / Фото: НВ

Tucson заточений під комфорт, а не під драйв.

Динаміка з 1,6-літровим турбодизелем і «роботом» не надто вражає. Такий собі середній сучасний кросовер.

Якщо ви любите «поганяти», то Tucson вам, імовірно, не сподобається.

А ось якщо ви просто шукаєте кросовер «на кожен день», в якому приємно пересуватися по не зовсім приємному дорожньому покриттю і штовхатися в українських заторах, тоді Tucson цілком може припасти до двору.

Любителів вилазок на природу порадує наявність опціональний повний привід з блокуванням міжосьового диференціала. У багатьох конкурентів за ці гроші ніяких блокувань немає взагалі.

Щоправда, знаючи скупого українського покупця, можна з упевненістю стверджувати, що повнопривідні версії Tucson становитимуть лише незначну частину продажів.

Hyundai Tucson (Фото: НВ)
Hyundai Tucson / Фото: НВ

3 Просторий і комфортний салон

Усередині Tucson намагається бути настільки ж футуристичним, як і зовні. В цілому, напевно, виходить.

Між водієм і пасажиром широка консоль. На передній панелі — великий екран і розмаїття сенсорних кнопок.

До ергономіки є низка питань — багатьом людям зручніше на ходу керувати кліматом й іншими функціями за допомогою фізичних кнопок і «крутилок». Але з огляду на домінуючий тренд на сенсорні органи керування, сильно бурчати не будемо.

У дорогих комплектаціях Hyundai Tucson дозволяє отримати роздільний клімат-контроль для передніх і задніх пасажирів, вентиляцію передніх сидінь, бездротову зарядку для смартфонів і багато іншого.

Щодо простору в салоні сказати особливо нічого. Місця тут рівно стільки, скільки очікуєш від автомобіля таких розмірів.

Багажник не маленький (590 л), але і не рекордний. зате є «друге дно» з нішами для дріб'язку. І електропривід кришки багажника теж є.

Hyundai Tucson (Фото: НВ)
Hyundai Tucson / Фото: НВ

4 Економічність

У місті Tucson з 1,6-літровим турбодизелем укладається в 7 л на 100 км. Це з київськими тягучками.

На трасі під час руху зі швидкістю 90 км/год можна домогтися витрати менше 5 л. Якщо їхати зі швидкістю 120 км/год — витрата становитиме 6,5−7 л.

Для кросовера таких розмірів з повним приводом економічність цілком гідна, як на мене.

Hyundai Tucson (Фото: НВ)
Hyundai Tucson / Фото: НВ

5 На тлі конкурентів…

Ціни і розмаїття версій та комплектацій дозволяють вважати Tucson конкурентом для величезної кількості кросоверів на ринку.

Стартує Tucson від 704 тис. грн. Це буде передньопривідна версія з 2-літровим бензиновим «атмосферником» і 6-ступеневою «механікою». З цим же двигуном, але повним приводом і 6-ступеневим «автоматом» та ще й в максимальній комплектації Tucson потягне на 997 тис. грн.

1,6-літровий дизель доступний тільки з «роботом». Передньопривідна версія стартує від 888 тис. грн, повнопривідна — від 935 тис. З різними опціями цінник тут може зрости до 1,09 млн грн.

Гібридна версія стартує від 1,009 млн із переднім приводом і від 1,128 млн із повним. У «повному фарші» вона сягає 1,241 млн.

Різниця в ціні — пів мільйона гривень. Тому в конкуренти Tucson можна записати безліч кросоверів. Зокрема такі хіти, як Toyota RAV4 і Mazda CX-5.

Перший, напевно, є найголовнішим конкурентом для Tucson — автомобілі схожі за їздовоюй манерою і загальною філософією «достатнього комфорту».

Що стосується CX-5, то тут, вважаю, прямої конкуренції не буде. Витончена Mazda орієнтована на людей з абсолютно іншими смаками, та й їде набагато задерикуватіше. Інше питання, що у CX-5 немає гібридних і дизельних версій.

З народних улюбленців можна згадати Nissan Qashqai, але тут якраз планують заміну поколінь.

Ford Kuga і Mitsubishi Eclipse Cross, які нещодавно якраз оновилися, особливої небезпеки для Tucson не мають. Крім футуристичного дизайну і різноманітності версій на боці Tucson історичне народне визнання, якого два вищезгаданих автомобіля в Україні так і не домоглися.

Відмінний Honda CR-V міг би стати реальним конкурентом Tucson, але тут замало версій і високі цінники. Хіба що при прямому протиставленні, коли японський гібрид, схоже, більш технологічний за корейський (при аналогічних цінниках). Але про це ми поговоримо в матеріалі про гібридний Tucson трохи пізніше.

Словом, Tucson обіцяє серйозно посунути багатьох конкурентів і посісти чільне місце на ринку середньорозмірних кросоверів.

Футуристичний дизайн і різноманітність версій виявилися успішним поєднанням.

Вердикт НВ
7 / 10

Hyundai Tucson цікаво виглядає, комфортно (хоча і нудно) їде і пропонує величезний вибір версій і комплектацій на будь-який гаманець. Схоже, це той випадок, коли маркетологи їдять свій хліб не даремно.

Показати ще новини
Радіо NV
X