Влада Індії назвала попередню причину катастрофи літака Air India в Ахмадабаді
Уламки літака Boeing 787−8 Dreamliner авіакомпанії Air India (Фото: REUTERS/Amit Dave)
Перед падінням літака Air India в червні у кабіні пілотів виникла позаштатна ситуація: перемикачі подачі палива були вимкнені, через що двигуни залишилися без пального. Про це повідомляє BBC у суботу, 12 липня.
Згідно з попередніми висновками влади Індії, літак відразу ж почав втрачати тягу та знижуватися, а пілоти говорили про відключення тумблера подачі палива у двигуни. Розслідування авіакатастрофи зосередили на діях екіпажу.
У звіті було сказано, що два перемикачі подачі палива після вильоту були переведені з положення run (робота) в положення cut-off (відключено). Через те, що подача палива у двигуни була перекрита, вони втратили тягу.
Також влада країни отримала запис розмови між пілотами в останні секунди перед падінням літака. Один із них запитав іншого, для чого той «натиснув cut-off». Другий пілот відповів, що цього не робив.
Після цієї розмови перемикачі перевели в положення, в якому вони повинні бути під час польоту.
«На цьому етапі розслідування ми не можемо рекомендувати які-небудь дії операторам і виробникам B787−8 (тобто літака Boeing 787 Dreamliner) та/або двигунів GE GEnx-1B. Це означає, що суттєвих несправностей літака або його двигунів не виявили», — йдеться в повідомленні.
BBC зазначає, що командиром літака Air India був 56-річний Суміт Сабхарвал із загальним нальотом 15 638 годин. Другим пілотом був 32-річний Клайв Кундер із загальним нальотом 3403 години. У попередньому звіті не вказується, як тумблери могли перемкнутися в положення cut-off уже під час польоту.
Авіакатастрофа літака Air India
12 червня на заході Індії в місті Ахмадабад незабаром після злету розбився пасажирський літак авіакомпанії Air India, який летів до Лондона.
Літак врізався в гуртожиток медичного коледжу.
Рятувальні служби підтвердили загибель 241 людини на борту і щонайменше 33 на землі.
Єдиним, хто вижив після катастрофи, став 40-річний британський громадянин індійського походження Вішваш Кумар Ремеш, який займав місце 11А біля аварійного виходу.
Як 15 червня повідомило видання India today, пілот повідомив диспетчерам про серйозні проблеми з тягою двигунів — його останні слова були: «тяга не досягнута», «падіння», «Mayday».