WSJ повідомив, яку версію катастрофи літака Air India розглядають слідчі

18 червня, 22:29
Люди, які займаються розслідуванням аварії лайнера Air India, вивчають нову можливу причину катастрофи, пише WSJ (Фото: Central Industrial Security Force via X/Handout via REUTERS)

Люди, які займаються розслідуванням аварії лайнера Air India, вивчають нову можливу причину катастрофи, пише WSJ (Фото: Central Industrial Security Force via X/Handout via REUTERS)

Систему аварійного живлення лайнера Boeing 787 авіакомпанії Air India, найімовірніше, було ввімкнено перед катастрофою 12 червня, повідомляє 18 червня газета The Wall Street Journal.

Люди, які займаються розслідуванням аварії, вивчають, чи вказувала робота повітряної турбіни на проблеми з двигунами, гідравлікою або іншими компонентами.

Слідчі вважають, що на борту рейсу Air India 171, працював аварійний генератор, що викликає питання про те, чи правильно функціонували двигуни літака під час зльоту.

Реклама

Як пише WSJ, за словами джерел, знайомих із перебігом розслідування, попередні висновки дають слідчим новий напрямок у розслідуванні катастрофи, в якій загинули всі пасажири літака, крім одного.

Аварійна система являє собою невеликий пропелер, який опускається з нижньої частини фюзеляжу літака Boeing 787 Dreamliner і служить резервним генератором, пише видання.

Згідно з керівництвом з експлуатації літака Boeing 787, проаналізованим WSJ, ця система може спрацьовувати автоматично під час польоту, якщо обидва двигуни вийшли з ладу або всі три тиски у гідравлічних системах низькі.

Вона також може спрацьовувати, якщо прилади в кабіні пілотів втрачають живлення або раптово виникають проблеми з електричними насосами літака.

Причому за необхідності пілоти можуть запустити цю систему вручну. Як розповів виданню американський консультант з безпеки в аерокосмічній галузі Ентоні Брікхаус, найчастіше це відбувається, коли пілот вважає, що обидва двигуни вийшли з ладу. Своєю чергою, відмова двигунів лайнера може бути спричинена різними причинами, включно із зіткненням із птахами або проблемами з паливом.

«У комерційній авіації відмова обох двигунів — вкрай рідкісне явище. Сьогодні наші двигуни більш ефективні та надійні, ніж будь-коли», — сказав він.

Виробник літаків Boeing і виробник двигунів GE Aerospace відмовили WSJ у коментарі.

За словами деяких джерел, результати огляду уламків лайнера Air India вказують на те, що закрилки та інші поверхні управління його польотом були налаштовані для зльоту.

12 червня на заході Індії в місті Ахмадабад розбився пасажирський літак авіакомпанії Air India, який летів до Лондона.

Літак потрапив в аварію незабаром після зльоту — і врізався в гуртожиток медичного коледжу на території кампусу в Meghaninagar.

Рятувальні служби підтвердили загибель 241 людини на борту і щонайменше 33 осіб на землі.

Єдиним, хто вижив після катастрофи, став 40-річний британський громадянин індійського походження Вішваш Кумар Ремеш, який займав місце 11А біля аварійного виходу.

Як 15 червня повідомило видання India today, під час аварійної посадки Boeing 787−8 Dreamliner рейсу AI 171 в Ахмадабаді пілот повідомив диспетчерам про серйозні проблеми з тягою двигунів — його останні слова були: «тяга не досягнута», «падіння», «Mayday».

Показати ще новини