В авіакомпанії Air India, літак якої розбився в червні, виявили 51 порушення правил безпеки

29 липня, 19:26
Уламки літака Boeing 787−8 Dreamliner авіакомпанії Air India після авіакатастрофи (Фото: REUTERS/Amit Dave)

Уламки літака Boeing 787−8 Dreamliner авіакомпанії Air India після авіакатастрофи (Фото: REUTERS/Amit Dave)

Індійський авіаційний наглядовий орган під час липневого аудиту виявив 51 порушення правил безпеки в авіакомпанії Air India, літак якої в червні розбився з 242 людьми на борту.

Про це повідомляє Reuters, посилаючись на урядовий звіт.

Під час перевірки було зокрема виявлено, що деякі пілоти не мали належної підготовки, а також використовувались несанкціоновані симулятори й погана система складання графіків.

Реклама

В аудиторському звіті повідомляється про сім значних порушень «першого рівня», які мають бути виправлені до 30 липня, і 44 інші порушення, які мають бути усунені до 23 серпня.

Чиновники також заявили про «періодичні прогалини в навчанні» деяких пілотів Boeing 787 and 777. Окрім цього, у звіті зазначається, що авіакомпанія Air India не проводила «належної оцінки маршрутів» для деяких аеропортів категорії С, які можуть мати складне планування або рельєф, і проводила підготовку для таких аеродромів на тренажерах, що не відповідали кваліфікаційним стандартам.

Reuters пише, що авіакомпанія вже отримала попередження за експлуатацію літаків без перевірки аварійного обладнання, несвоєчасну заміну деталей двигуна та підробку документів, а також за інші недоліки.

21 липня заступник міністра цивільної авіації Індії Мурлідхар Мохол повідомив, що Air India за останні пів року отримала дев’ять офіційних попереджень про порушення авіаційних правил, п’ять з яких стосувалися порушень правил безпеки.

Авіакомпанія Air India опинилася під пильною увагою після трагедії в місті Ахмедабад, де 12 червня розбився пасажирський літак Boeing 787−8 Dreamliner.

12 липня повідомлялося, що перед падінням літака Air India в кабіні пілотів виникла позаштатна ситуація: перемикачі подачі палива були вимкнені, через що двигуни залишилися без пального. Згідно з попередніми висновками влади Індії, літак відразу ж почав втрачати тягу та знижуватися, а пілоти говорили про відключення тумблера подачі палива у двигуни. Розслідування авіакатастрофи зосередили на діях екіпажу.

Авіакатастрофа літака Air India

12 червня на заході Індії в місті Ахмадабад незабаром після злету розбився пасажирський літак авіакомпанії Air India, який летів до Лондона. Літак врізався в гуртожиток медичного коледжу.

Рятувальні служби підтвердили загибель 241 людини на борту і щонайменше 33 на землі.

Єдиним, хто вижив після катастрофи, став 40-річний британський громадянин індійського походження Вішваш Кумар Ремеш, який займав місце 11А біля аварійного виходу.

Як 15 червня повідомило видання India today, пілот повідомив диспетчерам про серйозні проблеми з тягою двигунів — його останні слова були: «тяга не досягнута», «падіння», «Mayday».

Редактор: Катерина Шпак
Показати ще новини