Трошки крему від сонця до вашої кави. Як захист від сонця потрапив у меню нідерландських кафе

8 липня 2024, 15:05

Нідерландці справді спраглі до сонця. Кількість ясних днів невелика, а бажання погрітися обличчям на терасі кафе все більше. Але сонцезахисний крем ніхто не скасовував.

Медична страхова компанія Zilveren Kruis у Нідерландах розпочала кампанію по боротьбі з раком шкіри. У співпраці з ресторанами та барами, страховик включає сонцезахисні засоби в меню — в буквальному сенсі цього слова. Про це повідомили на LinkedIn TrendWatching.

Реклама


Часто кава-брейк чи зупинка для швидкого обіду на свіжому повітрі на сонячній терасі буває спонтанною. А це залишає багатьох гостей непідготовленими і без сонцезахисного крему, який би рятував від випромінювання розпеченої космічної кулі. Рак шкіри найбільш швидко розповсюджується порівняно з іншими видами раку в країні. Очікується, що у кожного п’ятого голландця його діагностують протягом життя.

Тому, на думку компанії захист від сонця має стати такою ж звичною справою, як замовлення кави чи келиха вина. Попросивши напій, гості закладів можуть додати «порцію» сонцезахисного крему Tenue Soleil, якщо вони забули нанести його раніше або потребують повторного нанесення.

Zilveren Kruis пропонує ціну перепродажу 2,99 євро за 30-мілілітровий тюбик, але компанії можуть брати меншу ціну або пропонувати сонцезахисний крем безкоштовно.

У рамках ініціативи страхова компанія також встановить понад 120 безкоштовних станцій із сонцезахисним кремом на пляжах, у парках розваг, фестивалях та інших сезонних місцях збору у Нідерландах.

Показати ще новини