«З іншого боку обійшли земну кулю». Як СБУ реалізовує зухвалі операції за 6500 кілометрів від українського кордону — інтерв'ю
У ніч проти 30 листопада Служба безпеки України здійснила підрив Північномуйського тунелю ім. Бессолова — «фактично єдиного серйозного шляху залізничного сполучення між РФ і Китаєм».
«І наразі цей шлях, який Росія використовує зокрема й для військових поставок, паралізовано», — повідомили джерела NV у правоохоронних органах
За нашими даними, під час руху вантажного поїзда спрацювали 4 вибухових пристрої.
А 1 грудня джерела NV повідомили, що відбувся другий етап спецоперації СБУ: на Байкало-Амурській залізничній магістралі вибухнув ще один потяг з паливом.
Як вдалося реалізувати операцію, в інтерв'ю Radio NV розповів Іван Ступак, військовий експерт, колишній співробітник СБУ.
— Про перший вибух, який відбувся напередодні. Наскільки він справді важливий?
— Без перебільшення, без шаблонів, без кліше, це дійсно серйозна операція. Навіть незважаючи на той факт, що рано чи пізно росіяни відновлять це своє сполучення і потяги поїдуть, є обхідні шляхи.
Але просто подивіться на масштаб — 6500 кілометрів від українського кордону. На секундочку, майже сім тисяч і якимось чином українські спецслужби дотягнулися туди. Або через територію РФ, або через територію Китаю дотягнулися і змогли це зробити.
Знаючи, як працює ФСБшна російська система, зараз там просто Содом і Гоморра. Шукають крайніх, хто повинен був забезпечити безпеку і не забезпечив.