З українською душею. Gunia Project створив колекцію кераміки до Великодня
Вкотре бренд Gunia Project випускає весняні колекції до свята Великодня. Таким чином відбувається формування української естетики та сімейних традицій через елементи побуту.
Український бренд дизайнерських інтерпретацій Gunia Project створив колекцію до Великодня під назвою Весна 2024. Вона покликана інтерпретувати великодню естетику з українською душею. У колекції автори візуалізували святковий настрій в абстрактних і мінімалістичних розписах спокійних кольорів.
Колекція містить розписані тарілки, виконані у формі яйця як символ переродження, свічники нагадують ягнят, що створює анімалістичні асоціації до Великодня, а також чайні та кавові набори. Посуд через свою колірну гаму передає заклики весни, фарби виявляють пробудження природи.
Загалом збірку предметів можна описати як повітряну та легку, завдяки широкому простору поміж малюнків. Світлі відтінки утворюють відчуття ніжності та спокою, які так притаманні українському стилю.
Для створення розписів використали настінні малюнки 20 століття з Уманського повіту, твори Євмена Пшеченка та традиційні візерунки писанок із Полісся та Харківщини. Класично, оздобленню писанок властива симетрія, і тут вона натякає на циклічність життя.
Gunia Project запрошує майстрів до декорування кераміки вручну, із застосуванням кольорової глазурі та елементів золотого оздоблення. Вироби добре компонуються у святковий сервіз, і слугуватимуть яскравим елементом на столі навіть окремо один від одного.
- Інвестиції в мистецтво: З чого почати і як не потрапити в халепу?
- Нематеріальна спадщина України. Чим особлива кримська кавова традиція та де варто спробувати каву по-кримськи
- За 24 тисячі грн. Джамала позувала в мереживній сукні з льону від українського бренду, в якій раніше з’являлася Келлі Разерфорд