Тактикава єднання. Відомий український бренд гарячих напоїв запустив благодійну ініціативу на підтримку ЗСУ

31 липня, 10:10
Тактикава, кава в стаканчиках (Фото: прес-реліз)

Тактикава, кава в стаканчиках (Фото: прес-реліз)

На початку липня разом із фондом Повернись живим український бренд кави та чаю Gemini запустив оновлену благодійну ініціативу Тактикава єднання. Вона має на меті підтримку військових завдяки напоям у стаканчиках.

Тактикава — ініціатива, у якій кожна чашка кави у брендованому паперовому стаканчику від Gusev Art Lab допомагає підтримати українських військових. Кінцевою метою є збір коштів на навчальну програму Вишкіл капітанів, що спрямована на підготовку бойових офіцерів тактичної ланки.

Реклама

«Тактика — це точність, час і дія. Так, як бариста добирає зерна та температуру, так офіцер — маневри й позицію. Це мистецтво рішень. Тактикава — про це», — зазначають у Фонді.

Ініціатива полягає в тому, що одна гривня з кожного напою у брендованому стаканчику Тактикава буде спрямована на навчання військових; а 10 гривень — у разі, якщо кава продається разом із партнерською мармеладкою Jellini. Ціль проєкту — зібрати 8 000 000 грн. Також передбачається залучення кав’ярень по всій Україні. Участь також можуть взяти як незалежні заклади, так і великі мережі.

Попри те, що в червні головний офіс та сервісний центр Gemini були знищені внаслідок російського обстрілу, команда компанії не припинила участь в ініціативі. З 19 по 21 липня Gemini та фонд стали частиною Atlas Weekend: чотири локації пригощали кавою й напоями всіх бажаючих. У межах Тактикави єднання збирали кошти для військових, а весь прибуток — 200 000 грн — передали на проєкт Дронопад.

«Ми віримо, що кава — це не дрібниця. Це звичка, що об'єднує. І тепер вона може допомогти наблизити перемогу», — кажуть у команді Gemini.

Показати ще новини