На честь прадіда. Співачка Бейонсе випускає власний віскі, створений Біллом Ламсденом
Це поєднання текстури її улюблених японських віскі зі смаком американського жита.
Бейонсе, що любить японський віскі, сама починає гру, запускаючи новий бренд Sir Davis разом з Moët Hennessy. Названа на честь прадіда мегазірки, який виробляв самогон на Півдні під час сухого закону, суміш створена, щоб відобразити особисті смаки Бейонсе та її ідеальний віскі.
«Мене завжди приваблювала сила та впевненість, які я відчуваю, коли п’ю якісний віскі, і хотіла запросити більше людей розділити це відчуття», — сказала вона. «Коли я дізналась, що мій прадід був самогонником, мені здалося, що моя любов до віскі зрозуміла. SirDavis — це спосіб віддати йому шану, об'єднавши нас новою спільною спадщиною. У партнерстві з Moët Hennessy ми створили смачний американський віскі, який поважає традиції, але також дає можливість людям відчути щось нове та унікальне в цій категорії».
Створенням віскі керував відомий майстер Білл Ламсден, відомий своєю роботою з Glenmorangie і Ardbeg, який вибрав суміш з 51% жита та 49% солодового ячменю. Він прагнув поєднати текстуру японського та шотландського віскі зі смаком американського жита.
«З Sir Davis ми намагалися кинути виклик нормам категорій і запропонувати щось нове в просторі», — сказав Ламсден. «Особливий вибір зерна та незвичайне вторинне дозрівання в бочках від хересу допомогли нам досягти фірмового профілю, абсолютно унікального для Sir Davis, сміливої витонченості».
Віскі розливається в Техасі, на батьківщині Бейонсе, і з наступного місяця його можна буде придбати в роздрібних магазинах США та в декількох країнах світу. Він уже доступний для попереднього замовлення.