Приємна куля. Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe

24 листопада 2018, 07:01

Більше, ніж "трійка", але не така пафосна, як «шістка». Так кому ж адресована повнопривідна BMW 4 Series і наскільки вона хороша?

Фанати баварського бренду впевнені, що BMW не вміє робити погані машини. Тому із захопленням зустрічають кожну новинку.

Ось і BMW 4 Series в 2013 році зустріли з ентузіазмом. Спочатку модель існувала у вигляді дводверних кабріолета і купе.

Відео дня

Але в 2014 році з'явилася і 4-дверна версія Gran Coupe.

Вона має цікаве позиціонування в модельному ряду BMW. З одного боку, вона менша і дешевша, ніж пафосна 6 Series. У той же час вона елегантніша і спортивніша звичайної «троячки». І не така сувора, як «п'ятірка».

У неї азартний, агресивний дизайн, але при цьому досить просторі салон і багажник, що робить «четвірку» цілком гідним авто для дальніх поїздок.

Так для кого ж призначений цей автомобіль і чи варто його купувати?

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe Фото:

BMW 4 Series Gran Coupe - Як їде?

Диванні аналітики, які люблять судити про машини за сухими цифрами, звичайно скажуть, що 2-літровий мотор з 184 к.с. - це просто ніщо. Тим більше, з повним приводом (так, мені пощастило взяти на тест саме версію xDrive).

Але за кермом від машини залишається зовсім інше враження.

Плавний і упевнений розгін супроводжується бадьорим риком мотора на високих оборотах. На високих - тому що двигун, таки так, всього лише 2-літровий, і його доводиться як слід крутити.

Але коли це було проблемою для водія BMW? Ці машини створені для того, щоб мотори крутили "у дзвін".

Цьому також сприяє 8-ступінчастий "автомат", який бадьоро клацає передачами вгору і вниз, весь час намагаючись утримати двигун в піку крутного моменту. Благо тут відразу дві турбіни, які також стежать за тим, щоб під педаллю газу весь час відчувався запас потужності.

Власне, з цим завданням мотор, коробка і електроніка справляються на ура.

Допомагає і повний привід, що виключає виляння «задом» навіть за най різкіших прискорень.

Власне, навіть в режимі Eco машина їде на добрих 200 «конячок» і дозволяє втілювати в життя найсміливіші дорожні фантазії.

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe Фото:

У режимі Sport обороти мотора не поспішають опускатися нижче позначки 3000. Машина рветься вперед, навіть якщо ви не дуже сильно тиснете на газ. Це приголомшливе враження, яке здатне спровокувати на молодецтво навіть досить спокійного водія.

Ну а чому б не пустувати, якщо дівчина... пардон, машина не проти, а дуже навіть за? Втім, давайте без сексизму :)

Ходова BMW 4 Series Gran Coupe сподобалася беззастережно. Особливо, в режимах Eco і Comfort. Машина не здається надто жорсткою, але її майже не кренить в різких поворотах, і при цьому, вона досить м'яко проїжджає розбиті ділянки дороги. Ну у всього є своя межа, звичайно, і на відвертих ямах вас неабияк потрясе. Але, врешті-решт, це ж BMW зі спортивними нотками характеру, а не желейно-мармеладний Lexus.

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe Фото:

У спортивному режимі ходова мало змінюється, зате система динамічної стабілізації дозволяє «побешкетувати» в поворотах. І кермо стає жорсткішим, що в цілому змінює характер машини, роблячи її більш смиканою.

У місті такий режим не потрібен. Але на трасі його можна гідно оцінити.

Будь двигун потужнішим, машина була б феноменальною «запальничкою». І кажучи це, я маю на увазі лише тестову машину з шильдиком 420i, у якій лише 7,8 сек до 100 км/ч.

Адже існують ще 430i (5,9 сек) і 440i (5 сек). Це, звичайно, зовсім інша розмова. Спробую їх на ділі - розповім.

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe Фото:

BMW 4 Series Gran Coupe - Як виглядає?

У зовнішності BMW 4 Series Gran Coupe відчувається більше витонченості, ніж в "трійці". При цьому «четвірка» нижча, але довша і ширша.

Таке відчуття, що дизайнери надихалися естетикою хижака, що присідає перед стрибком.

Шарму додають безрамкові двері – родова ознака справжнього купе. До фарбування теж підійшли оригінальним чином.

На тест мені видали машину, яку я спочатку вважав чорною. Поки в якийсь момент не усвідомив, що насправді вона швидше темно-синя, з «відливом».

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe Фото:

BMW 4 Series Gran Coupe - Що всередині?

В інтер'єрі панують ті ж нотки. Стрімка обтічність у лініях, загравання чорного і синього кольорів. Приємна алькантара на сидіннях і стелі.

Типовий для BMW стиль оформлення – мінімалістичний, але прагматичний. Все під рукою, все на своїх місцях, але розкіш не відчувається. Відчувається чисто баварський стиль.

Клімат-контроль включається швидко і працює потужно. Стереосистема радує досить преміальним звучанням.

Передні спортивні сидіння не просто мають розвинену бічну підтримку, вони швидше за прагнуть охопити водія і переднього пасажира і тримати їх в обіймах, щоб ті не вивалилися на віражах.

До речі, ці «обійми» швидше розраховані на струнких і підтягнутих. Великим людям у цих сідушках може бути тісно. Ну і правильно. Любиш пиво з чіпсами, купуй собі машину побільше.

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe Фото:

Ззаду в принципі просторо, але спостерігається типова ситуація для будь-якого авто із «закосом» під купе. Похилий дах означає, що місця над головою обмаль. Високим пасажирам буде не дуже комфортно. В цілому ж можна сказати, що задній ряд BMW 4 Series найкраще підійде для перевезення пари пасажирів середнього зросту. Ну а дітей - так взагалі ідеально.

Багажник має пристойний об’єм (480 л) і в нього дуже зручно завантажувати речі завдяки широкому отвору, який відкривається, коли піднімаєш величезні двері разом із заднім склом (так, BMW 4 Series Gran Coupe - це не седан, а ліфтбек).

BMW 4 Series Gran Coupe - Що по грошах?

Ціни на BMW 4 Series Gran Coupe стартують від 971 тис грн. Це 2-літрова версія з переднім приводом. На повнопривідну версію 420i xDrive, що побувала у мене, починаються від 1,125 млн грн.

За 430i xDrive доведеться віддати 1,293 млн грн, а за 440i xDrive - 1,559 млн грн.

І це - не межа. Дорожче коштують 430d (1,77 млн ​​грн) і її повнопривідна версія (1,85 млн грн).

Ці цінники виглядають досить переконливо і автоматично ставлять 4 Series Gran Coupe в один ряд з багатьма вельми пафосними автомобілями на ринку.

Ну та Бог з ними, з конкурентами. BMW - це релігія, тому порівнювати баварців найкраще між собою.

Так ось, в топових версіях «четвірка» йде майже в одну ціну з «п'ятіркою» з відповідними двигунами. Тут вже вам вирішувати, чи хочете ви більш сувору і монументальну «п'ятірку» чи елегантне чотирьохдверне купе.

А ось в молодших версіях «четвірка» дешевша за «п'ятірку». І це може стати вирішальним фактором для багатьох.

І кілька слів про витрату палива.

Досягти заявлених виробником цифр мені, звичайно, не вдалося. В реаліях Києва, що задихається від заторів, BMW 4 Series з 2-літровим бензиновим мотором складно вмовити задовольнятися менше ніж 10 л на 100 км.

На трасі при спокійній їзді в режимі Eco Pro цілком можна вкластися в 7-8 л на 100 км. А якщо «літати» в спортивному режимі, то цілком реально побачити і такі цифри як 11-12 л на 100 км.

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe

Тест-драйв BMW 4 Series Gran Coupe Фото:

Вердикт НВ

9/10

Можливо, це здасться дивним, але я вважаю BMW 4 Series Gran Coupe однією з найвдаліших моделей баварського концерну на поточний момент.

Так, це не найшвидший і не найпафосніший BMW. Але з урахуванням тієї ціни, яку просять за 4 Series, це один з цікавих іміджевих автомобілів у світі.

Якщо ви вже подорослішали досить, щоб вважати третю серію BMW занадто «пацанською», але не вважаєте себе таким «дідуганом», щоб купувати вальяжну «п'ятірку», то можливо BMW 4 Series Gran Coupe - це те, «що лікар призначив».

Характеристики BMW 4 Series Gran Coupe

Габарити (довжина, ширина, висота) - 4640/1825/1400 мм

Кліренс - 145 мм

Маса споряджена/максимальна - 1690 кг/2175 кг

Об’єм багажника - 480 л

Двигун - 4-циліндровий бензиновий мотор 2 л з двома турбінами, 184 к.с., 270 Нм.

Тип приводу - повний

Коробка передач - 8-ступінчаста АКПП

Максимальна швидкість - 233 км/ч.

Розгін з 0 до 100 км/год - 7,8 сек

Заявлена середня витрата палива траса/місто - 5,5/8,7 л на 100 км

Ціна - від 971 тис грн

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X