Тисячі запитів одночасно. УЗ відреагувала на скарги про проблеми в додатку після відновлення і пояснила, як купити міжнародні квитки

27 березня, 10:45
Укрзалізниця пояснила труднощі з придбанням квитків онлайн після відновлення сервісів 27 березня (Фото: REUTERS/Thomas Peter)

Укрзалізниця пояснила труднощі з придбанням квитків онлайн після відновлення сервісів 27 березня (Фото: REUTERS/Thomas Peter)

Пасажири Укрзалізниці у четвер, 27 березня, масово скаржаться на роботу додатку та сайту компанії після того, як УЗ повідомила про відновлення онлайн-сервісів після кібератаки.

Користувачі соцмереж повідомляють, що онлайн-продаж квитків УЗ досі не працює. Система повідомляє про технічний збій та перевантаження. Виникають проблеми з авторизацією у додатку, оплатою, купівлею та поверненням квитків на поїзди. Також поширюються повідомлення про труднощі з білетами пасажирів, які перебувають за кордоном.

Реклама

Скриншот / Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia
Фото: Скриншот / Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia

Укрзалізниця підтверджує, що наразі система працює з підвищеним навантаженням, оскільки «тисячі користувачів одночасно здійснюють запити». Продаж квитків на більш ніж дві доби наперед залишаються закритими, щоб уникнути черг на касах. Спеціалісти продовжують працювати над відновленням інших онлайн-сервісів УЗ, сказано у повідомленні.

Скриншот / Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia
Фото: Скриншот / Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia

Компанія також пояснила, що для пасажирів, які перебувають за кордоном і не можуть скористатися онлайн-сервісами, є можливість придбання квитків у міжнародних квиткових касах наступних країн:

  • Польща: PKP Intercity;
  • Угорщина: MÁV Start (є можливість онлайн-придбання квитків на сайті MÁV Start);
  • Австрія: ÖBB (є можливість онлайн-придбання квитків на сайті ÖBB);
  • Словаччина: ZSSK;
  • Молдова: CFM;
  • Чехія: RegioJet (є можливість онлайн-придбання квитків на сайті RegioJet).

«Ми робимо все можливе, щоб повернути всі сервіси якомога швидше. Просимо поставитися з розумінням, якщо щось не працює миттєво. Залізничники дякують за розуміння, терпіння у даній ситуації!» — зазначає УЗ.

Раніше 27 березня Укрзалізниця заявила про відновлення послуг купівлі та повернення квитків у додатку та на сайті компанії після безпрецедентної кібератаки на систему. Компанія зазначила, що у роботі все ще можуть виникати збої через велике навантаження і заявила, що залізничні каси досі працюють у посиленому режимі.

Збій в IT системі Укрзалізниці стався 23 березня. Продаж квитків через застосунок і сайт, а також замовлення онлайн-послуг тимчасово призупинили.

24 березня в Укрзалізниці підтвердили масштабну таргетовану кібератаку ворога на онлайн-системи держкомпанії. Залізничні каси на вокзалах перевели на посилений режим роботи, зокрема у Києві відкривали 18 кас замість звичних восьми.

Редактор: Юлія Рябовіл
poster
Сьогодні в Україні з Андрієм Смирновим

Дайджест новин від відповідального редактора журналу NV

Показати ще новини