«Майже кожен виліт — по нас летять ракети». Українські льотчики працюють на межі своїх можливостей — розмова з пілотом Су-27 Онуфраком

3 жовтня, 07:43
NV Преміум
Український винищувач Су-27 (Фото: 39-та бригада тактичної авіації/Facebook)

Український винищувач Су-27 (Фото: 39-та бригада тактичної авіації/Facebook)

Підполковник ЗСУ, льотчик 39-ї бригади тактичної авіації, повний кавалер ордена За мужність Андрій Онуфрак із позивним Хуліган розповів в інтерв'ю Radio NV про роботу авіації, ризиковані операції та щоденний побут пілотів.

 — Слухайте, а чому Хуліган?

— З курсантських часів ще так пішло, інструктор якось сказав так щодо маневрів, пілотування, техніки пілотування. Якось все так і [склалося з позивним].

Реклама

— Хвацько трохи, так?

— Трішки дозволяв і дозволяю собі пілотувати на межі можливостей. [Через] небезпечне пілотування, яке виконую, якось все так пішло.

— Ви працюєте не на F-16, ви працюєте на наших літачках радянських зразків. Напевно, одних з найкращих в нашому авіапарку ще з радянських часів — Су-27. Якщо зараз говорити про авіацію, її питому вагу, значення нових зразків… Хоч, знову ж таки, про F-16 не можна сказати, що це новий зразок, так?

— Так, не новий зразок, але все одно він більш сучасний, більш вдосконалений, ніж Су-27. Але на цьому етапі і Су-27, і Міг-29 виконують дуже великий обсяг роботи, який ми допомагаємо розділити з F-16. Так що не можна сказати, що літаки радянського зразка нічого не роблять.

Вони навіть роблять іноді більше, ніж ті ж самі зразки західного озброєння, іноді, навпаки, F-16 більше підходить для знищення повітряних цілей. Як сказав мій побратим, якого, на жаль, вже немає: «Ми всі бомбери, просто ще хтось про це не знає».

poster
Сьогодні в Україні з Андрієм Смирновим

Дайджест новин від відповідального редактора журналу NV

Показати ще новини