Новое Время змінює бренд і переходить на НВ
Головний редактор видання Новое Время Віталій Сич повідомив про зміну бренду на НВ.
Сич зазначив, що потрібен один бренд для всієї компанії і це буде НВ.
«Це питання назріло і тепер ми це зробимо. Якщо ви помітили на сайті та обкладинці журналу вже немає слів Новое Время, є тільки НВ. Нам потрібен один бренд для всієї компанії, і це буде НВ. І ми все більше будемо переходити на українську, тому російські слова в бренді не надто зручні», — повідомив Сич.
За словами головного редактора, була ідея радикально перейти на бренд латинкою NV, але видання поки зупинилося на кирилиці.
Видавничий дім Медіа-ДК об'єднує щотижневий журнал НВ і новинний сайт NV.ua, які почали роботу в 2014 році.
Новим етапом розвитку медіадому став запуск у березні 2018 року Радіо НВ, яке веде мовлення в 40 містах України.
Інвестором видавничого дому Медіа-ДК є інвесткомпанія Dragon Capital.