Відповіли мемом. Постачальники електроенергії розповіли, чому насправді відключення світла не збігаються з графіками
У Мережі українські користувачі почали обурюватися, що світло за їхніми адресами вимикають у інший часовий проміжок, ніж зазначено у графіках, опублікованих електропостачальниками.
У тому числі це стало темою нових мемів та жартів.
Пізніше компанія YASNO, постачальник електроенергії та газу, опублікували пост, в якому пояснили, чому графіки відключень не збігаються з реальними часовими слотами відімкнення енергії.
«Ми самі не долюбляємо, коли не все YASNO і чудово розуміємо, що зараз саме такий час. Тож хочемо тримати вас у курсі щодо реального стану речей. Нам дуже важливо повернути для вас максимально можливий у таких умовах комфорт та стабільність у плануванні вашого часу. YASNO не відключає світло та не складає графіки відключень. Але ми зі свого боку робимо все можливе, щоб допомогти колегам з енергетичного фронту, які безпосередньо формують черги відключень та проводять їх, покращити графіки таких відключень, зробити для своїх клієнтів зручні сервіси їх контролю.
Щодо самих графіків наразі існує два ключові напрями доопрацювання:
- наразі частина адрес відсутня в графіку, але вже завтра (27 жовтня) графіки будуть покривати практично весь Київ. По цих адресах відповідність відключень до графіків має бути близькою до 100%. Після оновлення ми окремо сповістимо вас в нашому Telegram-боті YASNO-online.
- у Києві є близько 5000 будинків, які мають складну і специфічну конфігурацію підключення і в таких будинках різні квартири підпадають у різні гілки відключень. Для уникнення неYASNOсті адреси таких будинків будуть тимчасово виключені з сервісу перевірки графіків відключень — це значить, що якщо вашої адреси не буде в переліку, то, на жаль, ми поки не можемо вас зорієнтувати щодо часу можливих відключень. Розв’язання цієї проблеми вже готується і ми сподіваємось, що найближчими днями отримаємо уточнену інформацію від оператора системи розподілу й за такими адресами.
Ми також продовжуємо моніторити питання, пов’язані з дотриманням черговості й тривалості відключень, збирати ключові запити від клієнтів та надавати свої пропозиції операторам систем розподілу щодо вдосконалення процесу. У взаємодії із диспетчерами й надалі будемо сповіщати вас про енергетичну тривогу в Telegram-боті YASNO-online про початок стабілізаційних відключень і їх припинення за командами НЕК Укренерго. Якщо у вас є питання — радимо звертатися до свого оператора системи розподілу. Сподіваємося, що незабаром в цих надскладних для всіх нас умовах YASNOсті буде більше", — написали вони у Facebook.
«Нічого не співпадає по відключенню. Ми живемо в повному стресі, перепрошую. Півбудинку відключають абсолютно коли заманеться, півбудинку не відключають взагалі, або відключають раз-два на тиждень хвилин на 40. У дітей страх заходити в ліфт. Я не можу піднятись додому пішки, проблеми з диханням, і страшно на 5 годин в ліфті зависнути. Всі розуміють що потрібно економити, і ми готові сидіти без світла 4−5 годин, але згідно з графіком! Тоді всі будуть готові до відключення, а не будуть сидіти в холодних квартирах з голодними дітьми», — написали у коментарях.
«Розуміємо ваші емоції, всі ми зараз перебуваємо у непростих умовах… Якщо за вашою адресою відбулось відключення поза графіком, перевірити інформацію стосовно причини відключення можна, звернувшись до вашого ОСББ/управляючої компанії або оператора системи розподілу. Контакти операторів системи розподілу можна знайти тут», — відповіли у компанії.
Раніше НВ розповідав про 7 головних лайфхаків, як підготуватися до відключення електроенергії.