ТРЦ майбутнього: Епіцентр в Чабанах змінює уявлення про шопінг

24 грудня 2024, 11:28
Партнерський проєкт
Епіцентр

Епіцентр

Новий Епіцентр в Чабанах став одним з найвідвідуваніших ТРЦ Київського регіону вже в перші дні роботи. В ньому зібрані найсучасніші технології та сервіси компанії. Покупець отримує абсолютно новий рівень шопінгу, поєднуючи покупки, емоції та відпочинок.

Надсучасний ТРЦ та власне озеро

Повноформатний торгово-розважальний центр, який компанія відкрила в смт Чабани під Києвом — один з найбільш амбіційних нових об'єктів компанії. В першій черзі цього проєкту загальною площею в майже 100 000 кв. м вже представлені усі нові формати та сервіси мережі Епіцентр, а в наступному році відкриються торгова галерея зі сторонніми магазинами та ресторанами. Зокрема, тут з’явиться популярний в Україні польський fashion-бренд Sinsay та інші національні й міжнародні оператори роздрібної торгівлі.

Епіцентр
Фото: Епіцентр

Крім цього, новий ТРЦ вирізняється сучасними фасадами та великими атріумами, що забезпечують проникнення денного світла всередину будівлі. Цікаво, що тут компанія вперше обладнала фуд-корт не лише всередині будівлі, але й просто неба. Він розмістився на відкритому майданчику із власним озером, штучним водоспадом, зоною для прогулянок та відпочинку, а також LED-екраном. Це дозволить ритейлеру використовувати локацію і для проведення різноманітних подій, перегляду спортивних трансляцій або ж організації кінопоказів.

Епіцентр
Фото: Епіцентр

Якісні продукти та готова їжа

Одним з найпопулярніших нових форматів Епіцентру став проєкт продуктових магазинів під брендом Food Market. В новому ТРЦ Епіцентр в Чабанах Food Market тільки за перші дні відвідали понад 20 000 клієнтів. Як розповів директор ТРЦ Сергій Шихненко, головним магнітом для відвідувачів став фудкорт з традиційною українською кухнею.

Епіцентр
Фото: Епіцентр

Загалом же мережа Food Market розширилась вже до 27 торгових об'єктів різного формату: від невеликих магазинів з базовим набором продуктів до повноцінних гастромаркетів площею понад 3000 кв. м. Високу популярність проєкту забезпечують якісні та недорогі продукти власного виробництва, яскраві формати з ексклюзивними дизайнами інтер'єру та великі фуд-корти з кухнями різних країн світу.

Сімейне дозвілля та дитячі розваги

Зовсім скоро в Чабанах відкриється ще один вкрай успішний проєкт Епіцентру — парк сімейного дозвілля Epiland. Свій перший Epiland з тематикою «Планета Пандора» компанія відкрила у київському ТЦ Епіцентр на вул. Полярній. В Чабанах готується до запуску дитячий парк з тематикою «Чарівний Ліс». «Це буде неймовірно красивий і сучасний парк розваг площею понад 5000 кв. м. У ньому будуть унікальні тематичні атракціони, захоплюючі декорації та магічна атмосфера, що переноситиме відвідувачів у «чарівний ліс», — розповіла директорка мережі Epiland Катерина Черняк.

Епіцентр
Фото: Епіцентр

Ідея запуску парків Epiland виникла у відповідь на потребу українців (особливо дітей) зняти стрес, спричинений бойовими діями. Вже в перший місяць роботи Epiland на Полярній прийняв понад 32 тисячі гостей, що значно перевищило заплановані показники. Враховуючи величезний запит на послуги парку з боку сімей з дітьми, компанія планує подальше розширення проєкту і відкриття нових Epiland.

Хімчистка та побутові послуги

Беззаперечною перевагою для відвідувачів Епіцентр Чабани став спеціалізований магазин Мультисервіс. Мешканцям околиць більше не потрібно рушати за найпопулярнішими побутовими послугами в місто та стояти години у заторах.

В Мультисервісі відвідувачам доступні послуги професійної хімчистки (одягу, взуття, подушок, текстилю тощо), прання та прасування, ремонту одягу та взуття, відновлення кросівок чи шкіряних сумок, а також виготовлення ключів.

Епіцентр
Фото: Епіцентр

Концепт Мультисервісу став по суті своєрідним сучасним втіленням добре відомого українцям Дому побуту. Це зручне рішення для клієнта, який отримав можливість не лише здійснити всі необхідні покупки, але й вирішити побутові справи в одному місці. Лише в 2024 році послугами Мультисервісу та Ключмайстра скористались понад 150 000 відвідувачів Епіцентру.

Нові ресторани та магазини

Керівники мережі Епіцентр запевняють: головна перевага нового торгово-розважального центра в тому, що він буде постійно дивувати покупців. На відміну від класичних концептів, ТРЦ в Чабанах періодично додаватиме нові бренди в торгові галереї та розширюватиме представленість закладів громадського харчування.

Епіцентр
Фото: Епіцентр

Зовсім скоро в торговій галереї Епіцентр Чабани відкриються такі бренди як Victoria’s Secret, FAMO, Brabrabra, Секунда 32 та інші. Крім того, концепція ТРЦ передбачає відкриття великого фуд-корту, до якого вже доєдналися Львівські круасани, ресторан Menya Musashi та затишна кав’ярня Brewsel.

poster
Сьогодні в Україні з Андрієм Смирновим

Дайджест новин від відповідального редактора журналу NV

Показати ще новини