ТРЦ майбутнього: Епіцентр в Чабанах змінює уявлення про шопінг
Епіцентр
Новий Епіцентр в Чабанах став одним з найвідвідуваніших ТРЦ Київського регіону вже в перші дні роботи. В ньому зібрані найсучасніші технології та сервіси компанії. Покупець отримує абсолютно новий рівень шопінгу, поєднуючи покупки, емоції та відпочинок.
Надсучасний ТРЦ та власне озеро
Повноформатний торгово-розважальний центр, який компанія відкрила в смт Чабани під Києвом — один з найбільш амбіційних нових об'єктів компанії. В першій черзі цього проєкту загальною площею в майже 100 000 кв. м вже представлені усі нові формати та сервіси мережі Епіцентр, а в наступному році відкриються торгова галерея зі сторонніми магазинами та ресторанами. Зокрема, тут з’явиться популярний в Україні польський fashion-бренд Sinsay та інші національні й міжнародні оператори роздрібної торгівлі.
Крім цього, новий ТРЦ вирізняється сучасними фасадами та великими атріумами, що забезпечують проникнення денного світла всередину будівлі. Цікаво, що тут компанія вперше обладнала фуд-корт не лише всередині будівлі, але й просто неба. Він розмістився на відкритому майданчику із власним озером, штучним водоспадом, зоною для прогулянок та відпочинку, а також LED-екраном. Це дозволить ритейлеру використовувати локацію і для проведення різноманітних подій, перегляду спортивних трансляцій або ж організації кінопоказів.
Якісні продукти та готова їжа
Одним з найпопулярніших нових форматів Епіцентру став проєкт продуктових магазинів під брендом Food Market. В новому ТРЦ Епіцентр в Чабанах Food Market тільки за перші дні відвідали понад 20 000 клієнтів. Як розповів директор ТРЦ Сергій Шихненко, головним магнітом для відвідувачів став фудкорт з традиційною українською кухнею.
Загалом же мережа Food Market розширилась вже до 27 торгових об'єктів різного формату: від невеликих магазинів з базовим набором продуктів до повноцінних гастромаркетів площею понад 3000 кв. м. Високу популярність проєкту забезпечують якісні та недорогі продукти власного виробництва, яскраві формати з ексклюзивними дизайнами інтер'єру та великі фуд-корти з кухнями різних країн світу.
Сімейне дозвілля та дитячі розваги
Зовсім скоро в Чабанах відкриється ще один вкрай успішний проєкт Епіцентру — парк сімейного дозвілля Epiland. Свій перший Epiland з тематикою «Планета Пандора» компанія відкрила у київському ТЦ Епіцентр на вул. Полярній. В Чабанах готується до запуску дитячий парк з тематикою «Чарівний Ліс». «Це буде неймовірно красивий і сучасний парк розваг площею понад 5000 кв. м. У ньому будуть унікальні тематичні атракціони, захоплюючі декорації та магічна атмосфера, що переноситиме відвідувачів у «чарівний ліс», — розповіла директорка мережі Epiland Катерина Черняк.
Ідея запуску парків Epiland виникла у відповідь на потребу українців (особливо дітей) зняти стрес, спричинений бойовими діями. Вже в перший місяць роботи Epiland на Полярній прийняв понад 32 тисячі гостей, що значно перевищило заплановані показники. Враховуючи величезний запит на послуги парку з боку сімей з дітьми, компанія планує подальше розширення проєкту і відкриття нових Epiland.
Хімчистка та побутові послуги
Беззаперечною перевагою для відвідувачів Епіцентр Чабани став спеціалізований магазин Мультисервіс. Мешканцям околиць більше не потрібно рушати за найпопулярнішими побутовими послугами в місто та стояти години у заторах.
В Мультисервісі відвідувачам доступні послуги професійної хімчистки (одягу, взуття, подушок, текстилю тощо), прання та прасування, ремонту одягу та взуття, відновлення кросівок чи шкіряних сумок, а також виготовлення ключів.
Концепт Мультисервісу став по суті своєрідним сучасним втіленням добре відомого українцям Дому побуту. Це зручне рішення для клієнта, який отримав можливість не лише здійснити всі необхідні покупки, але й вирішити побутові справи в одному місці. Лише в 2024 році послугами Мультисервісу та Ключмайстра скористались понад 150 000 відвідувачів Епіцентру.
Нові ресторани та магазини
Керівники мережі Епіцентр запевняють: головна перевага нового торгово-розважального центра в тому, що він буде постійно дивувати покупців. На відміну від класичних концептів, ТРЦ в Чабанах періодично додаватиме нові бренди в торгові галереї та розширюватиме представленість закладів громадського харчування.
Зовсім скоро в торговій галереї Епіцентр Чабани відкриються такі бренди як Victoria’s Secret, FAMO, Brabrabra, Секунда 32 та інші. Крім того, концепція ТРЦ передбачає відкриття великого фуд-корту, до якого вже доєдналися Львівські круасани, ресторан Menya Musashi та затишна кав’ярня Brewsel.