Уряд ухвалив рішення, яке має прибрати «живі» черги в ТЦК
За словами Дениса Шмигаля, у Міноборони планують і далі реалізовувати ключові пріоритети — людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, а також надання зручних послуг (Фото: t.me/Denys_Smyhal)
Кабмін за ініціативою Міноборони України остаточно врегулював використання сервісу електронної черги в ТЦК і СП. Про це 20 серпня повідомив глава відомства Денис Шмигаль.
«Електронна черга з травня 2024 року працювала в тестовому режимі. Тепер вона стає постійним важливим сервісом, яким можуть скористатися військовозобов'язані, військовослужбовці та їхні рідні», — заявив він.
За словами Шмигаля, у Міноборони планують і далі реалізовувати ключові пріоритети — людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, а також надання зручних послуг.
«Прибираємо „живі“ черги під Центрами комплектування, посилюємо безпеку, прискорюємо та впорядковуємо процедури прийому громадян. Одночасно працюємо над переведенням у „цифру“ якомога більшої кількості послуг і формуємо екосистему Електронного ТЦК, який функціонуватиме в онлайн-режимі», — підсумував він.
Раніше з оновленого плану дій Кабміну стало відомо, що до кінця 2025 року влада України планує зменшити на 15% щомісяця рівень навантаження на територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, для чого буде запущено сервіс е-ТЦК.
Крім того, як повідомили в Міноборони, планується створити електронні кабінети для підприємств, де вестимуть облік призовників, військовозобов'язаних і резервістів.
Серед інших планів Кабміну:
- До грудня 2025 року запустити в тестовому режимі електронний облік військовослужбовців для частини підрозділів — щоб забезпечити автоматизований облік особового складу.
- Здійснити цифровізацію ВЛК — масштабувати медичну інформаційну систему до рівня пілотних бригад, щоб їхні військовослужбовці могли отримувати послуги в електронному форматі.
- Додаткові функції в Армія+: сервіси для замовлення постачань, отримання трьох документів онлайн, центр сповіщень і чотири додаткові послуги в розділі «Плюси».