Уряд ухвалив рішення, яке має прибрати «живі» черги в ТЦК

20 серпня, 19:38
За словами Дениса Шмигаля, у Міноборони планують і далі реалізовувати ключові пріоритети — людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, а також надання зручних послуг (Фото: t.me/Denys_Smyhal)

За словами Дениса Шмигаля, у Міноборони планують і далі реалізовувати ключові пріоритети — людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, а також надання зручних послуг (Фото: t.me/Denys_Smyhal)

Кабмін за ініціативою Міноборони України остаточно врегулював використання сервісу електронної черги в ТЦК і СП. Про це 20 серпня повідомив глава відомства Денис Шмигаль.

«Електронна черга з травня 2024 року працювала в тестовому режимі. Тепер вона стає постійним важливим сервісом, яким можуть скористатися військовозобов'язані, військовослужбовці та їхні рідні», — заявив він.

Реклама

За словами Шмигаля, у Міноборони планують і далі реалізовувати ключові пріоритети — людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, а також надання зручних послуг.

«Прибираємо „живі“ черги під Центрами комплектування, посилюємо безпеку, прискорюємо та впорядковуємо процедури прийому громадян. Одночасно працюємо над переведенням у „цифру“ якомога більшої кількості послуг і формуємо екосистему Електронного ТЦК, який функціонуватиме в онлайн-режимі», — підсумував він.

Раніше з оновленого плану дій Кабміну стало відомо, що до кінця 2025 року влада України планує зменшити на 15% щомісяця рівень навантаження на територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, для чого буде запущено сервіс е-ТЦК.

Крім того, як повідомили в Міноборони, планується створити електронні кабінети для підприємств, де вестимуть облік призовників, військовозобов'язаних і резервістів.

Серед інших планів Кабміну:

  • До грудня 2025 року запустити в тестовому режимі електронний облік військовослужбовців для частини підрозділів — щоб забезпечити автоматизований облік особового складу.
  • Здійснити цифровізацію ВЛК — масштабувати медичну інформаційну систему до рівня пілотних бригад, щоб їхні військовослужбовці могли отримувати послуги в електронному форматі.
  • Додаткові функції в Армія+: сервіси для замовлення постачань, отримання трьох документів онлайн, центр сповіщень і чотири додаткові послуги в розділі «Плюси».
poster
Сьогодні в Україні з Андрієм Смирновим

Дайджест новин від відповідального редактора журналу NV

Показати ще новини