Авіакатастрофа Ан-26: командування Повітряних сил оприлюднило схему повітряного руху на військовому аеродромі
Командування Повітряних сил ЗСУ оприлюднило схему повітряного руху на військовому аеродромі за декілька хвилин до падіння військового літака Ан-26 під Харковом.
Відео командування Повітряних сил оприлюднило у Facebook.
«Підкреслюємо, ця схема не є доказовою базою, але стане корисною для галасливих «експертів», — ідеться в повідомленні. Також там додали, що такою схемою керуються в авіації Повітряних сил і в усьому світі.
Там пояснили, що при виконанні польотів «по колу» двох і більше літаків одночасно, керівник польотів на аеродромі вже зі зльоту кожного наступного літака вибирає такий інтервал між ними, який зображено на відео.
«Він дозволяє „не заважати“ екіпажам один одному і безпечно виконувати свої польотні завдання на ділянках після зльоту, при польоті до другого розвороту і при польоті до „третього“, а також при виникненні ускладнених ситуацій в польоті», — додали в командуванні Повітряних сил.
Також там додали, що «максимально» сприяють слідству, надали всі матеріали для експертної оцінки та закликали всіх членів комісії провести «неупереджене, якісне розслідування» авіакатастрофи Ан-26.
На борту перебували 27 осіб: офіцери і курсанти Харківського університету Повітряних сил ЗСУ імені І. Кожедуба, вони виконували навчально-тренувальний політ.
25 людей загинули на місці катастрофи, один курсант помер у лікарні від опіків. Ще одному курсанту вдалося вижити — він перебуває в лікарні.
Слідство розглядає всі версії причини аварії: технічну несправність літака, помилку екіпажу, помилку керівництва польотів, неналежну підготовку літака і теракт.
За попередніми даними, причиною авіакатастрофи, ймовірно, стала сукупність різних факторів.
Президент України Володимир Зеленський доручив прем'єр-міністру Денису Шмигалю створити комісію для розслідування причин катастрофи. Прем'єр вимагає підготувати звіт про результати розслідування до 25 жовтня.
На час розслідування Україна заборонила навчальні польоти літаків Ан-26 і їхніх аналогів.