Меморандум змін. Держава та українські креативщики працюватимуть над позитивним брендом Чорнобиля

10 вересня 2019, 14:45

Державне агентство України з питань управління зоною відчуження разом з українською креативною студією Banda займуться формуванням позитивного сприйняття бренду Чорнобиль.

У зв'язку з цим було підписано відповідний Меморандум про співпрацю, передає ДАЗВ на своїй сторінці в Facebook.

«Об’єднавши наші зусилля, ми зможемо посилити інформаційну стратегію Агентства і показати Зону відчуження не тільки як туристичну локацію, а й як унікальний науковий майданчик під відкритим небом. Окрім того, у Зоні відчуження відбуваються природоохоронні заходи, що сприяють збереженню та відновленню біорізноманіття, триває розбудова інфраструктури поводження з радіоактивними відходами, роботи на ЧАЕС і саме до цих процесів ми хочемо привернути увагу громадськості та професіоналів», - розповів голова Держагентства Віталій Петрук.

У свою чергу, українська креативна студія займеться розробкою бренд-стратегії, створенням візуальної стилістики та креативної платформи кампанії з популяризації туристичного, наукового і соціально-економічного потенціалу Чорнобильської зони відчуження, відзначається в повідомленні.

Реклама

Нагадаємо, в середині липня на промисловому майданчику Чорнобильської АЕС запрацював завод з переробки рідких радіоактивних відходів (ЗПРРВ).

Поступово підприємство повинно вийти на переробку 42 упаковок-бочок об'ємом 200 літрів на добу. Якщо завод буде працювати без перебоїв, це складатиме 10,5 тисяч упаковок на рік.

Щоб дізнаватися всі останні новини проєкту Час змін з НВ, долучайтеся до нашої групи в Facebook.

«Медійна програма в Україні» фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.
Показати ще новини
Головна Radio NV NV Преміум Аудіо Мій профіль