Розмір має значення - фото

Розмір має значення

21 березня 2018, 15:12

Преміальний автопром пропонує пересісти на компактні машини

Часи, коли всі заможні люди хотіли машину завбільшки з будинок, давно минули. Преміальний сегмент автомобільного ринку стрімко змінюється, пропонуючи покупцям стильні та пристойно нафаршировані компактні моделі

Відео дня

Олексій Бондарєв

Частково в колишній моді на гігантські преміальні автівки винні самі виробники. У преміальних брендів просто не було компактних автомобілів (у деяких — навіть моделей середнього класу).

От і доводилося тендітним, але заможним дівчатам мимоволі їздити на позашляховиках, усередині яких можна поселити половину багатоквартирного будинку. Або на седанах, подібних до тих, з яких виходять президенти на всесвітніх політичних форумах.

Однак ситуація почала змінюватися.

У модельному ряді більшості преміальних брендів стало з'являтися дедалі більше машин невеликих розмірів. Вони дозволяють комфортно маневрувати тісними міськими вулицями і паркуватися, не демонструючи чудес винахідливості. І до того ж забезпечують комфорт і рівень оснащення, відповідний преміальному сегменту.

Infiniti QX30

Від 1 млн грн

З першого погляду QX30 складно відрізнити від хетчбека Q30, а за вдачею преміальний "японець" дуже схожий на Mercedes-Benz A-class, на базі якого він побудований.

І все ж саме QX30 — один із найпреміальніших компактних кросоверів на ринку.

Незважаючи на невеликі розміри авто, салон досить просторий, а багажник, хоч і невеликий, але більший, ніж у деяких кросоверів-конкурентів.

2-літровий бензиновий турбомотор (211 к. с.) зі 7-ступінчастим роботом дозволяють повнопривідному кросоверу вкладатися в 9–10 л на 100 км навіть за досить динамічної їзди.

А з динамікою у QX30 все гаразд. Усього лише 7,3 сек. до сотні і дуже пристойна керованість. І так, підвіска не жорстка, авто залишається комфортним навіть на українських подобах автомобільних доріг.

Porsche Macan

Від 1,8 млн грн

З часів своєї появи Macan залишається предметом суперечок фанатів бренду. Що це — унікальний спортивний кросовер чи жіночий варіант брутального Cayenne, народжений в головах маркетологів?

Дівчата, як то кажуть, голосують гривнею. Macan, звісно, деколи купують і чоловіки, яким подобається більш зібрана й азартна керованість, ніж у важкого Cayenne. Але найбільше в ньому зацікавлені жінки, які традиційно віддають перевагу витонченості перед брутальністю.

До того ж Macan практичніший в умовах міста. Він коротший і його вже легше припаркувати на забитих центральних вулицях.

У Macan тісніший салон, але не настільки, щоб не рекомендувати його в якості сімейного автомобіля.

Jaguar E-Pace

Від 1,1 млн грн

Одна з найгучніших новинок "котячого" бренду. Молодший брат популярного (зокрема в Україні) F-Pace. Свого роду аналог Macan у модельному ряді Porsche.

E-Pace помітно менший, ніж F-Pace. Деякі вважають, що компактніші розміри — ознака орієнтованості на жіночу аудиторію, інші бачать у цьому спортивні нотки.

У випадку з E-Pace матимуть рацію й ті, й інші. Найкомпактніший з ягуарів-кросоверів і справді виглядає більш жіночно, ніж масивний F-Pace. Водночас ним цікавіше кермувати. У поворотах менше виляє "кормою" — хоча б тому, що вона просто коротша.

Lexus NX

Від 1,1 млн грн

На відміну від "німців", історично заточених під керованість і турботу про потреби водія, Lexus традиційно більше думає про лиск, глянець і технічні фішки.

Lexus NX був одним із піонерів преміальних компактних кросоверів і лишається одним із найпопулярніших.

Так, у моделі немає дизельної версії, а бензинові досить ненажерливі. Так, керованість значно ватяніша, ніж у німців, тому про спортивний характер тут можна навіть не згадувати.

Зате NX виглядає дуже футуристично і пафосно. До того ж як всередині, так і зовні. Це саме той випадок, коли доречне порівняння автомобіля з гаджетом на колесах.

Є й версія з гібридною силовою установкою, яка дозволяє в міських тягучках їздити на електриці. І бензин економите, і міське повітря не забруднюєте.

А ще NX може похвалитися просторим салоном — місця для задніх пасажирів тут більше, ніж, наприклад, у Jaguar E-Pace чи Infiniti QX30. Для сім'ї NX цілком підійде. Принаймні, поки діти не виростуть.

BMW X1

Від 900 тис. грн

Найменший з баварських кросоверів часом несправедливо вважають несправжнім BMW.

Так повелося від моменту появи першого покоління "ікса", яке було збудовано на легковій задньопривідний платформі.

Нинішній X1 побудований на тій самій платформі, що і BMW 2 Active Tourer, і MINI. Тепер він має більше місця в салоні, і він анітрохи не поступається старшим побратимам у драйві.

Можна трохи заощадити, купивши X1 із переднім приводом. Є навіть суперекономний варіант із 1,5-літровим мотором (140 к. с.). Такий обійдеться приблизно в 900 тис. грн.

Але найкраще їздять, зрозуміло, топові повнопривідні версії (від 1,3 млн грн). Як бензинова, так і дизельна мають двигуни об'ємом 2 л і потужністю 231 к. с. Бензинова трохи швидша — розгін до сотні за 6,5 сек. щодо 6,6 сек. у дизельної.

Загалом, це — справжній BMW, тільки маленький.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X