Бензиновий велетень  - фото

Бензиновий велетень

24 липня 2019, 16:50

Оновлений гігант Infiniti QX80 готовий стрімко поглинати кілометри асфальту і літри пального, аби будь-якими дорогами ніжно перевозити у своїй утробі до семи осіб

Оновлений гігант Infiniti QX80 готовий стрімко поглинати кілометри асфальту і літри пального, аби будь-якими дорогами ніжно перевозити у своїй утробі до семи осіб

Андрій Смирнов

Відео дня

Оновлений Infiniti QX80 — це автомобільний аналог відомого американського баскетболіста Шакіла О'Ніла: на майданчику (на дорозі) він виглядає найпотужнішим, приголомшливо агресивним і здоровенним — майже 2 м заввишки і 5,4 м завдовжки.

Рестайлінговій машині за суттю зробили фейсліфтинг: змінили дизайн носової частини і підкоригували-осучаснили передню світлодіодну оптику.

Суть QX80 залишилася колишньою: повний рушій з акцентом на задню вісь і єдино можливий 5,6-літровий бензиновий мотор на 405 к.с., що працює разом із 7-ступеневим автоматом. Машина вагою 3,5 т розганяється до 100 км/год за 7,5–8 с.

Як флагман бренду, QX80 багато оснащений: шкіряний салон, вставки з ясена, багато допоміжної електроніки. Є дві комплектації: у кращій додали розширений пакет систем безпеки (контроль сліпих зон, запобігання наїзду на перешкоди під час руху заднім ходом, інтелектуальний круїз-контроль) і аудіосистема Bose вже не з 13, а з 15 динаміками.

Гігант може мати салон на вісім місць у три ряди або на сім (тоді в середньому ряді буде два персональні крісла).
Машина з максимальною кількістю місць і в багатшій комплектації провела кілька днів із НВ. Враження від спілкування із нею — у кількох пунктах.

1 Міць і плавність. QX80 очікувано заколисує плавністю руху і несподівано бадьорить гостротою реакцій.
Оздоблене шкірою і деревом кермо з підігрівом робить 3,5 оберти. Воно не має чітко вираженого "нуля", але на повороти керма машина реагує чутливо. Якщо мати міцну руку, досвід і залізні нерви, маневрувати на ньому можна навіть агресивно. А допоможе в цьому водієві гідравлічна система контролю коливань кузова.

QX80 яхтою пливе не тільки добрим, а й битим асфальтом або великим гравієм: весь дріб'язок гасять незалежна підвіска і важкі величезні колеса з шинами розмірності 275/50 R22, які лише постукують об каміння і краї асфальтових ямок. На путівці з великими вимоїнами і перекатами японський гігант теж зберігає плавність руху.

Прискорення здається плавним, тому що АКПП не пересмикує різко передачі. Але це хибне відчуття: якщо водій втисне педаль газу в підлогу, його гарантовано — з мінімальною затримкою і під приємне бурчання двигуна — втисне в крісло.

Коробка має режим ручних перемикань М — важелем коробки. У ньому автомат під час розгону тримає обрану людиною за кермом передачу до червоної зони тахометра — 6,5 тис. обертів за хвилину — і впирається в неї без переходу "вгору". Під час гальмування ж коробка сама легко скидає передачі.

Якщо переводити АКПП у М-режим, завжди підскакують оберти. Тож за його допомогою можна робити обгони на трасі, коли працює круїз-контроль і відпочивають ноги: не натискаючи педаль газу, переставляєш важіль автомата в позицію М і знижуєш на одну передачу — машина одразу різко прискорюється.

Круїз підтримує не тільки обрану швидкість, але й дистанцію: сам загальмує (аж до повного стопу), якщо попереду виявиться перешкода або ж якщо попутний автомобіль перед носом сповільниться-стане.

QX80 має ще й контроль мертвих зон, чотири камери і проекцію зверху, "пищалки" по колу. Та й зовнішні дзеркала величезні. У місті трохи дратує салонне дзеркало, яке висить низько.

Infiniti сам натисне на гальмо і в тому випадку, якщо під час руху заднім ходом за кормою щось (або хтось) з'явиться.
Повним рушієм можна керувати за допомогою шайби на центральному тунелі. Режимів три: auto — це задній або повний, що підключається за потреби, 4h — постійний повний, 4l — такий же, але з пониженим рядом.

Навіть в автоматичному режимі QX80 пре танком досить глибоким піском і грязюкою.

Проблем особливо немає хоча б через неймовірну геометричну прохідність: дорожній просвіт дорівнює 280 мм під захистом двигуна. Днище загалом не має елементів, які виступають, а всі ті, що можна вважати такими, виглядають потужними і надійними.

2 Дім на колесах. У салоні дуже, без перебільшень, дуже багато місця.
Передні сидіння із плавно регульованим підігрівом-вентиляцією — просто два плоских, широких, високих і м'яких трони, забезпечені електроприводами.

Із підсклянниками, прикурювачами, попільничками, скринькою для рукавичок і боксом у підлокітнику проблем у QX80 немає — вони або зручні, або великі, або і те, й інше одразу. Дизайн і можливості мультимедійної частини дещо старомодні (ані тобі цифрової панелі приладів, ані гігантських екранів на центральній консолі), але цілком функціональні.

Трьохзонний клімат потужний.

Водієві і передньому пасажиру японські боги подарували два роз'єми usb, dvd і розетку 12В (такі ж є ще у другому ряду і в багажнику).

Другий ряд просторий у всіх напрямках і готовий вмістити трьох огрядних дорослих. Кут нахилу спинок у дивана тут змінюється, є відкидний підлокітник.

Пасажири середнього ряду можуть керувати своєю зоною клімату (вони мають спеціальні повітроводи, що оберігають температуру в салоні, коли двері відчинені), підігрівати собі сидіння і користуватися двома силовими роз'ємами usb.

Тут є ще один такий роз'єм — для мультимедіа-системи. У підголовники передніх сидінь, як і раніше, вмонтовані два екрани: на кожен можна виводити своє відео (програвати два файли з однієї флешки). Правда, один із глядачів слухатиме звук через динаміки стереосистеми, а другому знадобляться навушники.

Керує всім цим господарством водій через досить плутане меню. Зате система не гребує піратськими файлами з торентів.
Звукоізоляція салону добра, але в передній панелі до 10 тис. км пробігу завівся "цвіркун".

Третій ряд формально розрахований на трьох. Але сидіти там можуть лише двоє дорослим: хоч їм і доведеться тримати коліна широко і високо, влаштуються вони непогано.

За третім рядом є місце для двох-трьох великих валіз.

Сидіння гальорки опускаються-піднімаються електроприводами за допомогою клавіш із багажника. Другий ряд повністю відкидається до першого кнопками, які є не тільки на боковинах крісел, а й у водія. Якщо все підсумувати, то вийде вантажний відсік завдовжки 1,7–1,8 м і завширшки десь 1,9 м. Правда, підлога не буде суцільною й рівною.

Навантажувальна висота титанічна — приблизно 90 см, тож валізи і важкі речі в багажник вантажити не так і просто. Запаска захована під днищем.

3 Неймовірний апетит. Про витрату QX80 потрібно знати три речі. Перша: він величезний. У місті — приблизно 16–20 л на 100 км, на трасі — мінімум 12,3 л (якщо двигун працює в режимі 2 тис. об/хв). Друга: тут встановлено бак на 100 л. Третя: виробник рекомендує 98-й бензин "для реалізації всієї потужності двигуна".

4 Висновок. Автомобіль для арабських шейхів і російських нафтогазових бізнесменів — так виглядає чесний портрет потенційного покупця QX80. Ця машина може майже все, що належить могти великому позашляховику, але вимагає за це постійних вливань і поглинань пального.
Зате величезний японець коштує не так і дорого — навіть дешевше, ніж новий Porsche Cayenne. Та ще й у порівнянні з 2016-м ціна QX80 знизилася приблизно на 200 тис. Тож якщо на цього гіганта поставити газ, Infiniti виявиться напрочуд практичним придбанням. За мірками шейхів, звісно ж.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X