Світ змінився. П’ять конкретних кроків до успіху в бізнесі
В епоху перетворення єдина життєздатна стратегія — адаптуватися і перейти від мислення традиційного менеджера до мислення творця змін
Швидше за все, ви працюєте в бізнесі з виробництва квадратних кілочків, тому що це найкращий спосіб заробляти гроші. Ви старанно працюєте над поліпшенням кілочків і над тим, аби вчасно доставити їх туди, куди потрібно, і щоб зробити це якомога краще, швидше та дешевше. Саме завдяки якості та надійності ви можете найкраще обслуговувати своїх клієнтів, обходити конкурентів і перемагати на ринку.
Проблема виникає тоді, коли ваш бізнес із виробництва квадратних кілочків наражається на світ круглих отворів. Коли це станеться, дотримання традиційних передових методів призведе до того, що дедалі краще виготовлятимуться речі, які бентежать людей щоразу менше. Круглим отворам байдуже, наскільки гарні ваші квадратні кілочки або наскільки ефективно ви можете їх виготовляти.
Не припустіться помилки. Зрештою, кожен бізнес рано чи пізно опиняється у світі круглих отворів. Ось чому хороші компанії зазнають краху. Не тому, що вони стали дурними і ледачими, а тому, що світ змінився, і вони втратили свою актуальність. Вочевидь, в епоху перетворень єдина життєздатна стратегія — адаптуватися і перейти від мислення традиційного менеджера до мислення творця змін.
1. Не шукайте великої ідеї, визначте актуальну проблему
«Створіть найкращу пастку, і світ прокладе шлях до ваших дверей», — так написав Ральф Волдо Емерсон, і відтоді було запатентовано тисячі пасток. Проте, незважаючи на всю цю творчу енергію і всі ці ідеї, оригінальна «пастка», винайдена Вільямом Хукером 1894 року, залишається найпопулярнішою.