Замість Тигра, Рисі та Тайфуна. Що намагається виробляти російський ВПК
Технічно і технологічно російські підприємства просто не можуть виробляти необхідну кількість спеціалізованих бронеавтомобілів, для забезпечення військ
Російський недо-ВПК продовжує спроби створити щось, що зможе замінити на полі бою спеціалізовані бронеавтомобілі типу «Тигр», «Рись», Тайфун-К «Лінза» (53949), компенсація яких через вкрай великі втрати просто неможлива в сучасних реаліях виробництва бронеавтомобілів на Росії.
Технічно і технологічно російські підприємства просто не можуть виробляти необхідну кількість спеціалізованих бронеавтомобілів для забезпечення військ, а тому, все частіше народжуються гомункулуси на кшталт «Хижак S» (з якоюсь дуже нескріпною літерою «S» в назві) від компанії Blazar, який представляє собою купу навареного металу на китайський GW Poer King Kong або…
Або кустарного броне-пікапа «Легіонер» від компанії «Російські бойові машини», що являє собою жалюгідну пародію на американський Hummer, а також радянські БТР-40/152.
«Легіонер» являє собою двовісний пікап, з повним приводом, оснащений двигуном ЯМЗ 534 потужністю 200 к/с і розміщений на шасі ГАЗ-3308 «Садко».
Це дешеві і бездарні пародії на американський Hummer
Машина, за маси в 6,5 тонн, має бронезахист БР-5, що нібито має захищати від осколків і 7,62-мм, але незрозумілим залишається, чи весь автомобіль броньований і з яких дистанцій обстрілу/розльоту осколків цей захист гарантується.
Хай там як, а поява таких гомункулусів як «Хижак S» або «Легіонер» свідчить про глибоку кризу російської бронетехніки. Це пов’язано не тільки з колосальними втратами бронеавтомобілів у РВВ, а й зі складнощами їх виробництва в Росії, адже немає жодної модифікації, яка випускалася б винятково з російських комплектуючих, і в кожну з цих машин входило дуже багато, якщо не практично всі, західних деталей.
Наприклад, «Тигр» оснащувався американським двигуном Cummins B-180 і B-215, а «Рись» взагалі була ліцензійною копією італійської Iveco LMV. Зрозуміло, виробництво цих бронеавтомобілів зараз вкрай ускладнене в Росії. І коли виробництво подібної техніки ускладнюється або взагалі припиняється, повною мірою розкриваються реальні можливості російського ВПК, і виглядають вони як дешеві і бездарні пародії на американський Hummer і навіть радянські БТР-40/152.
Текст опубліковано з дозволу автора