Три міфи, які вбивають трансформацію і зміни
Настав час залишити міфи позаду і почати застосовувати більш тверезий підхід до важливих змін
У 1975 році понад 80% корпоративних активів США становили матеріальні активи, такі як фабрики, обладнання та нерухомість. Коли керівники компанії приймали рішення про зміни, вони, як правило, стосувалися матеріальних стратегічних активів, таких як будівництво нового заводу, вихід на новий ринок або запуск нової лінійки продуктів.
Тому, коли у 1980-х виникла сучасна практика управління змінами, вона призначалася саме для цього. Менеджери почали усвідомлювати необхідність повідомляти про зміни рядовим співробітникам, щоб вони могли краще зрозуміти їх і сприяти їхньому успіху. Щоб задовольнити цю потребу, виникла ціла кустарна індустрія консультантів.
Але тепер ситуація змінилася, і понад 80% корпоративних активів є нематеріальними. Коли ми сьогодні говоримо про зміни, то зазвичай маємо на увазі зміни в самих людях, у тому, як вони думають і як діють. Очевидно, що це зовсім інша річ, і нам потрібно підходити до змін інакше. На жаль, занадто багато людей застрягли в минулому. Отже.