Ресурс — 500 тис. км. Сербські інженери представили довговічний акумулятор, який заряджається за лічені хвилини
Елемент живлення Edge574 Blade Cell був розроблений компанією ElevenEs (Фото: ElevenEs)
Сербська компанія ElevenEs представила інноваційний літій-залізо-фосфатний (LFP) акумулятор для електромобілів, який обіцяє змінити стандарти галузі.
Новий елемент під назвою Edge574 Blade Cell здатний заряджатися до 80% всього за 12 хвилин і розрахований на ресурс у 500 000 кілометрів пробігу.
За даними виробника, осередок забезпечує приріст запасу ходу в середньому на 66 кілометрів за одну хвилину зарядки. Така швидкість досягається за температури від 25 °C і вище, значно скорочуючи час простою для власників електромобілів. Навіть у холодніших умовах технологія демонструє чудові показники: за 10 °C акумулятор заряджається до 80% за 18 хвилин, а за 0 °C — за 25 хвилин.
Новий осередок розроблено з урахуванням широкого діапазону температур від -30 °C до +60 °C, що робить його універсальним рішенням для експлуатації як у північних, так і в спекотних регіонах. Крім високої швидкості зарядки, акумулятор вирізняється вражаючою довговічністю. Його циклічний ресурс становить еквівалент понад 500 000 кілометрів пробігу, що значно перевищує показники більшості сучасних аналогів.
Edge574 Blade Cell підтримує зарядку потужністю до 650 кВт, а в системі з 210 таких осередків пікова потужність сягає 1 мегавата. Це відкриває можливості для швидкого обороту електромобілів і створення високоефективної зарядної інфраструктури.
Крім того, акумулятор вирізняється високою щільністю енергії: 190 ват-годин на кілограм і 420 ват-годин на літр на рівні комірки. Досягнення таких характеристик стало можливим завдяки 15-відсотковому зниженню внутрішнього опору, вдосконаленій конструкції, новим матеріалам електродів і оновленій формулі електроліту.
Розробники зазначають, що елемент сумісний як з архітектурою cell-to-pack (CTP), так і з cell-to-body (CTB), що дає змогу ефективно використовувати простір у конструкції електромобілів і збільшувати запас ходу без збільшення габаритів акумулятора.
За словами ElevenEs, нова технологія відкриває шлях до стійкішого, економічнішого і зручнішого майбутнього для електромобілів на європейському ринку і за його межами.