Здивував потужністю та запасом ходу. Китайська Zeekr представила свій перший гібридний позашляховик з автономним водінням

13 серпня, 11:00
Автомобіль отримав електронну платформу ZEEA 3.0 і систему допомоги водієві G-Pilot H9. (Фото: Zeekr)

Автомобіль отримав електронну платформу ZEEA 3.0 і систему допомоги водієві G-Pilot H9. (Фото: Zeekr)

Китайський виробник преміальних електромобілів Zeekr, який входить до групи Geely, офіційно презентував свій перший гібрид — флагманський повнорозмірний SUV Zeekr 9X. Авто отримало найбільшу батарею, яку будь-коли встановлювали на гібрид такого типу — 70 кВт·год, та гібридну установку сумарною потужністю 1 381 кінську силу.

Маса машини перевищує три тонни, але розгін від 0 до 100 км/год займає лише 3,1 секунди. Максимальна швидкість обмежена на рівні 240 км/год. Платформа SEA-S від Geely забезпечує жорсткість кузова на кручення 41 600 Н·м/градус. Підвіска — пневматична з висотою під днищем до 28 см та активною системою стабілізації кренів.

Під капотом — 2,0-літровий бензиновий турбодвигун потужністю 275 к.с., який працює разом із трьома електромоторами з карбіду кремнію. Запас ходу на електротязі — до 302 км за китайським циклом CLTC. Доступна також версія з батареєю на 55,1 кВт·год. Архітектура на 900 В та можливість швидкої зарядки дозволяють поповнити заряд з 20% до 80% приблизно за 9 хвилин.

Реклама

Автомобіль вперше отримав електронну платформу ZEEA 3.0 та систему допомоги водієві G-Pilot H9. У неї входять 5 лідарів, радар міліметрового діапазону, 13 камер та два процесори Nvidia Thor-U загальною обчислювальною потужністю 1 400 TOPS. Система підтримує автоматичну зміну смуг, ухильні маневри та розширені функції паркування.

Також автомобіль може отримувати оновлення програмного забезпечення через інтернет, без відвідування сервісу, подібно до того, як смартфон встановлює нові версії системи чи додатків. Автівка також має інтеграцію з додатками для китайського і міжнародного ринків.

Передзамовлення відкриють у серпні 2025 року на автосалоні в Ченду, а поставки заплановані на третій квартал. Очікувана ціна — близько 600 000 юанів (приблизно 83 500 доларів США або 3,5 мільйона гривень). Спершу модель з’явиться в Китаї, а потім — на обраних закордонних ринках, де вже працює Geely.

Вихід на ринок США наразі не планується через тарифи, торгові правила та інші регуляторні обмеження.

Показати ще новини