Авіакатастрофа у Вашингтоні могла відбутися через помилки в роботі системи авіаційної безпеки США — NYT

31 січня, 10:52
Пошуково-рятувальні команди працюють біля Вашингтонського національного аеропорту після зіткнення літака з гелікоптером (Фото: REUTERS/Eduardo Munoz)

Пошуково-рятувальні команди працюють біля Вашингтонського національного аеропорту після зіткнення літака з гелікоптером (Фото: REUTERS/Eduardo Munoz)

Авіакатастрофа у Вашингтоні могла трапитися, тому що кілька рівнів системи авіаційної безпеки США вийшли з ладу, повідомляє The New York Times з посиланням на записи польотів та внутрішні звіти.

За даними чотирьох неназваних осіб, гелікоптер UH-60 Black Hawk не йшов за затвердженим маршрутом і летів вище над землею ніж мав. Чиновник, який говорив на умовах анонімності через триваюче розслідування, зазначав, що пілоти Black Hawk вже літали цим маршрутом і добре знали про обмеження висоти та вузький повітряний коридор, у якому їм дозволено літати поблизу аеропорту.

Реклама

Журналісти припускають, що пілоти American Airlines, швидше за все, не побачили гелікоптер поблизу, коли робили поворот до злітно-посадкової смуги. Попри те, що офіційна причина авіакатастрофи поки не встановлена, вже є ознаки того, що пілоти, а також авіадиспетчери працювали не в оптимальних умовах.

Авіадиспетчеру доводилось «жонглювати двома роботами одночасно», через що йому не вдалось «розділити» літак та вертоліт, йдеться у матеріалі.

За словами джерела видання, зазвичай в аеропорту одна людина виконує обов’язки диспетчера і для вертольотів і для літаків після 21:30 за місцевим часом. Втім, у день авіакатастрофи ці обов’язки були покладені на одну людину ще до 21:30. Згідно з попереднім звітом Федерального авіаційного управління укомплектованість персоналу була «ненормальною для цього часу доби й інтенсивності руху».

Також зазначається, що диспетчер, який працював на вежі, повинен був більш активно направляти вертоліт і літак, щоб вони летіли якомога далі один від одного, оскільки темрява могла ускладнити пілотам оцінку відстані між собою.

Авіакатастрофа літака Bombardier CRJ700 і вертольота Black Hawk у Вашингтоні 29 січня — що відомо

Увечері 29 січня [в ніч на 30 січня за Києвом] під час заходу на посадку в Національному аеропорту імені Рональда Рейгана у Вашингтоні регіональний літак Bombardier CRJ700 авіакомпанії American Airlines зіткнувся в повітрі з вертольотом Black Hawk (Sikorsky H-60).

На борту літака перебували 60 пасажирів і чотири члени екіпажу, військовий вертоліт Black Hawk мав на борту трьох військових.

Після авіакатастрофи літак упав у річку Потомак і розламався на дві частини. За попередніми даними американських ЗМІ, з річки дістали близько 40 тіл загиблих.

Президент США Дональд Трамп підтвердив, що тих, хто вижив, немає, і заявив, що причиною катастрофи був «збіг поганих ухвалених рішень».

На борту літака були, зокрема, представники школи фігурного катання РФ — фігуристи і тренери.

31 січня слідчі Національної ради з безпеки на транспорті США витягли чорні скриньки з пасажирського літака Bombardier CRJ700.

Показати ще новини