Проблеми з Домашнім інтернетом та підготовка до запуску SMS. У Київстар розповіли про стан мережі
Національний оператор Київстар продовжує відновлювати послуги для абонентів після масштабної кібератаки. Спеціалісти розпочали підключення доступу до M2M для бізнес-клієнтів та планують якнайшвидше відновити SMS.
Про це повідомляє пресцентр компанії у неділю, 17 грудня.
Наразі абонентам доступні послуги голосового зв`язку, роумінг та мобільна передача даних, яка поки що працює повільніше через заходи безпеки, говорять у Київстар.
У деяких населених пунктах, в тому числі у Києві, фіксуються труднощі з роботою Домашнього інтернету. У компанії стверджують, що це тимчасово, і анонсують повноцінне відновлення.
Київстар додає, що спрямував усі зусилля для подолання наслідків кібератаки.
12 грудня у роботі найбільшого оператора України Київстар стався масштабний збій. Проблеми зі зв’язком спостерігалися по всій Україні.
У компанії підтвердили технічний збій, унаслідок якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в Інтернет у частини абонентської бази.
Згодом Київстар пояснив причину масштабного збою — нею стала хакерська атака.
Служба безпеки України відкрила кримінальне провадження за фактом кібератаки на національного оператора мобільного зв’язку Київстар, за якою можуть стояти спецслужби країни-агресора Росії.
13 грудня оператор Київстар зробив заяву, у якій спростував чутки про знищення комп’ютерів і серверів, персональні дані абонентів не постраждали.
Цього ж дня Київстар заявив про відновлення голосового зв’язку та часткове відновлення фіксованого інтернету.
Російські хакери угруповання Солнцепек взяли на себе повну відповідальність за кібератаку на оператора мобільного зв’язку Київстар.
Президент Київстару Олександр Комаров повідомив, що кібератака відбулася через скомпрометований обліковий запис одного зі співробітників компанії.