Мобілізація 2025. Стало відомо, хто також може оформити онлайн-відстрочку в Резерв+
Люди з інвалідністю, дані про яких внесені до ЄІССС, можуть оформити онлайн-відстрочку в Резерв+ (Фото: Сумський обласний ТЦК та СП)
Люди з інвалідністю, дані про яких внесені до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, можуть оформити онлайн-відстрочку в Резерв+.
Про це повідомили в Мінсоцполітики.
Хто також може оформити онлайн-відстрочку в Резерв+ та як це працює
Сервіс оформлення онлайн-відстрочок став доступним для ширшої категорії людей з інвалідністю — тепер у застосунку Резерв+ від Міністерства оборони України ним можуть скористатися люди з інвалідністю, дані щодо яких внесені до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС).
Раніше така опція охоплювала лише людей з інвалідністю, які мають актуальне пенсійне посвідчення, що підтверджує отримання пенсії по інвалідності. На першому етапі це вдалося реалізувати завдяки обміну інформацією з Пенсійним фондом України, а тепер дані про людей з інвалідністю передаватиме і Мінсоцполітики.
Як це працює:
1. Авторизуйтеся у Резерв+ і натисніть на три крапки на головному екрані.
2. Виберіть пункт Подати запит на відстрочку, а потім категорію Людина з інвалідністю.
3. Подайте запит, після чого отримаєте сповіщення із результатом.
Що робити, якщо даних у реєстрі немає
Якщо ви раніше отримували будь-який вид соціальної підтримки, ваші дані вже внесені до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери.
Перевірити їх наявність у системі можна в особистому кабінеті на Соціальному порталі Мінсоцполітики. Авторизуйтеся на порталі у зручний вам спосіб, як-от за допомогою КЕП, BankID або Дія.Підпис, та перегляньте в кабінеті наявність відомостей про встановлену інвалідність.
Якщо інвалідність була встановлена після
Якщо інвалідність була встановлена
▪ скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю, подати заяву на первинну реєстрацію, додавши скан-копію виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК. Ваші дані підтягнуться в електронні системи Мінсоцполітики;
▪ звернутися до найближчого структурного підрозділу соціального захисту населення районної у м. Києві, районної держадміністрації, міської, районної у місті (в разі її утворення) ради, та пред’явити оригінал виписки з акту огляду або іншого документа, виданого МСЕК, що підтверджує встановлення інвалідності. Фахівці внесуть дані до систем Мінсоцполітики.
Звертаємо увагу, якщо ви раніше не отримували соціальної підтримки, ви також можете скористатися Електронним кабінетом особи з інвалідністю, подавши заяву на первинну реєстрацію разом із скан-копіями документів.