Повернувся добровільно: Каськів вперше прокоментував свою екстрадицію
У себе у Facebook Каськів написав, що з відповідним проханням звернувся до Панами ще 18 вересня.
"27 жовтня Верховний Суд Панами задовольнив моє прохання, зафіксувавши невідкличні міжнародні гарантії України не висувати додаткових звинувачень", – зазначив він.
Крім того, за словами Каськіва, він вирішив відшкодувати збитки державі, незалежно від кінцевого рішення суду, "щоб припинити спекуляції".
"З цих же причин вирішив самостійно оплатити переліт. Сьогодні я повернувся в Україну. Моя позиція проста – буду доводити свою правоту у суді", – додав він.
Раніше повідомлялося, що в ніч на 1 листопада Владислава Каськіва екстрадували з Панами.
Суд заарештував Каськіва на два місяці з можливістю застави, а також зобов'язав здати всі наявні закордонні паспорти і вимагає являтися на першу вимогу до слідчого, а також повідомляти про своє місцезнаходження.
Владислав Каськів став скандально відомим на посаді глави Держінвестпроекту.
Найгучніший скандал з Каськівим виник навколо будівництва LNG-терміналу, який повинен був бути побудований на Чорноморському узбережжі України до 2014 року. Він мав дозволити Україні приймати куплений на міжнародних ринках зріджений природний газ в обсязі 10 млрд куб. м, щоб знизити залежність України від російського газу. Координацією цієї роботи займалося саме Держагентство Каськіва.
У 2012 році Держагентство підписало угоду про співпрацю з іспанською Gas Natural Fenosa, від імені якого підпис під контрактом поставив якийсь Хорді Сарда Бонвехі. Незабаром Gas Natural Fenosa заявила, що жодних документів не підписувала, а Хорді Сарда Бонвехі взагалі не є її представником. У підсумку виявилося, що договір про будівництво LNG-терміналу Держагентство Каськіва підписало з фіктивною особою, який виявився лижним інструктором. Каськів за цей скандал відбувся лише доганою.
Незабаром агентство Каськіва відзначилося в новому проекті – будівництві так званого Повітряного експреса, швидкісного залізничного сполучення між Києвом і Борисполем. Гроші на фінансування дороги давав Китай, отримувало – Держагентство Каськіва.
Перший транш у розмірі $52 млн, як повідомлялося, був виділений в 2013 році і спрямований на виконання проектних і підготовчих робіт. На цьому етапі будівництво Повітряного експреса і закінчилося. Нинішнє керівництво Мінінфраструктури взагалі вважає, що у проекті немає необхідності.
За інформацією МВС України, Каськів вивів з України понад 250 млн. гривень.