Реактивний вундеркінд - фото Реактивний вундеркінд - фото

Реактивний вундеркінд

19 березня 2017, 00:00

Тест-драйв SEAT Leon FR

SEAT Leon — це Volkswagen Golf попереднього покоління, тільки дешевше. Для когось це звучить як вирок. А хтось навпаки вважає за краще розумні інвестиції в перевірені технології. Подивимося, як вписується в цю ідеологію «заряджена» версія SEAT Leon з приставкою FR.

Олексій Бондарєв

Що це?
SEAT Leon FR — хетчбек С-класу з 1,8-літровим бензиновим турбомотором потужністю 180 к.с. (250 Нм) і роботизованою 7-ступінчастою коробкою DSG з двома зчепленнями. Розгін до 100 км / год — 7,5 сек.

Ціни на SEAT Leon стартують від 550 тис грн. А модифікація FR, що побувала у нас, стартує від 600 тис грн.

Як їде?
Двигун у SEAT Leon FR — просто пісня. На відміну від багатьох турбованих моторів, у цього взагалі не можливо зрозуміти, коли включається турбіна. Розгін упевнений, без ривків і провалів, немов під капотом хороший багатолітровий «атмосферник», а не турбомотор об’ємом лише 1,8 л.

Є в цьому і заслуга коробки DSG, яку в VAG, судячи з усього, нарешті довели до ладу. Згадувати про старі «приколи» у перших версіях DSG — ривки, поштовхи та інші пригоди — вже не доводиться. Коробка просто відмінна.

Керма SEAT Leon FR слухається бездоганно. Я б сказав, з математичною точністю. Нормальний такий німецький автомобіль, незважаючи на іспанське походження.

Короткий, верткий, він немов створений для того, щоб грати в «п’ятнашки» на трасі.

Гальма, до речі, відмінні. Педаль дуже чутлива. З незвички спочатку це навіть лякає. Зате потім приходить впевненість в тому, що Leon у разі чого зупиниться саме там, де потрібно.

Словом, драйверська машина. Я впевнений, що навіть досить спокійному водієві на SEAT Leon FR рано чи пізно захочеться хоч трохи «відсмалити».

Підвіска у Leon FR, скажімо так, щільна. Так зазвичай говорять, коли не хочуть обзивати автомобіль «жорстким». Насправді, частково винні 17-дюймові диски з низькопрофільною гумою. Але в будь-якому випадку SEAT Leon — це європейський автомобіль, створений з розрахунком на хороші дороги. Їздити на ньому київським Подолом, наприклад, задоволення ще те. Втім, це стосується більшості автомобілів VAG, та й взагалі німецького походження.

Як виглядає?
Вцілому Leon виглядає дуже сучасно. Велика кількість виштамповок, обмальовка фар, стрімкий силует, футуристичні диски — все повинно наводити на думку про динаміку.

І дійсно наводить.

По зовнішньому вигляду не скажеш, що Leon в чомусь відстає від Volkswagen Golf. Свіжий і оригінальний дизайн.

І чомусь здається, що цей дизайн не скоро застаріє. Так що для тих, хто любить довго їздити на одній машині і боїться, що вона може морально застаріти раніше, ніж технічно, Leon цілком підходить.

Що всередині?
Всередині — царство чисто німецького, а точніше VAG-івського прагматизму. Пластик м’який там, де до нього легко дотягнутися, і твердий там, де ніхто зазвичай його не чіпає. Дизайн лаконічний, але дуже ергономічний.

Всі органи управління розміщені в ретельно продуманих місцях. До всього легко дотягнутися. Логіку управління всіма системами, включаючи бортовий комп’ютер, розумієш відразу. «Курити мануали» не доведеться.

Мультимедійна система досить просунута. Підтримується Full Link — функція, що дозволяє повноцінно підключати свій смартфон і, наприклад, користуватися його навігацією.

В Leon FR дуже і дуже пристойна аудіосистема, меломани будуть задоволені. Тим більше, що свій смартфон з музикою або плеєр можна підключити не тільки через Bluetooth, а й за допомогою роз’єму AUX.

Передні крісла мають яскраво виражений спортивний характер. Розвинена бічна підтримка і гнучкі настройки дозволяють водієві й передньому пасажирові сісти так, немов вони їдуть не в досить компактному хетчбеку, а у великому седані. І для ніг місця вистачає. І над головою простір.

Ззаду, звичайно, відчутно тісніше. Але все ж, тут більше місця, ніж здається, коли дивишся на Leon зовні. Я цілком комфортно розмістився на лівому задньому сидінні після того, як налаштував під себе водійське. Простіше кажучи, сів сам за собою без проблем. Це досить важливий з моєї точки зору тест авто на місткість.

Інше питання, що задній диван «відформований» на двох. Якщо посадити третього посередині, йому буде відверто тісно. Простір між двома задніми пасажирами явно призначається лише для відкидного підлокітника. Він тут, до речі, оснащений двома підстаканниками.

Загалом, двоє ззаду сядуть зі зручністю і навіть далека поїздка не стане для них Освенцимом. Перевірено на 300-кілометровій поїздці в Полтаву. Ніхто не скаржився.

Багажник Leon невеликий — 380 л. Але для цього класу і загальних габаритів авто це цілком зрозуміло. Спинки задніх сидінь можна скласти. Тоді вийде простір об’ємом 1200 л.

Що по грошам?
Продукція концерну VAG ніколи не була дешевою. І SEAT — не виняток, хоча свій прикол тут є.

Купуючи SEAT Leon ви отримуєте Golf минулого покоління, тільки дешевше. Різниця в ціні при якихось порівнянних комплектаціях може скласти добрих 200 тис. грн. На цю різницю можна купити ще один Golf, тільки старенький.

Наша топова комплектація коштує досить значних 650 тис. грн. Але в ній є все, чого тільки душа забажає, включаючи адаптивний круїз-контроль і адаптивні фари, які вміють відхиляти світло, щоб не сліпити зустрічних водіїв.

Чудова зв’язка з 1,8-літрового турбомотора і 7-ступінчастої DSG заслуговує додаткових компліментів за свою економічність.

У міському циклі SEAT Leon FR задовольняється приблизно 8-9 л на 100 км. Таку ж витратуа я зафіксував на трасі при русі зі швидкістю близько 130-150 км / ч. Якщо задовольнятися швидкістю 110 км / год, то цілком можна вкластися в 6 л на 100 км.

Вердикт НВ
9/10
Відмінний міський хетчбек, який дозволяє отримувати справжнє задоволення від водіння і при цьому не розоритися на заправках.

У Volkswagen Golf свої переваги — це ім’я, яке для багатьох означає дуже і дуже багато, а також останні розробки VAG. Але якщо ви готові задовольнятися трохи меншим за істотно менші гроші, то SEAT Leon — відмінний вибір.

А SEAT Leon FR з його динамікою і керованістю за такі гроші взагалі поза конкуренцією.