Заборона Вконтакте і ОК – соціальний експеримент

16 травня 2017, 18:29
Заборона в Україні двох найбільших соціальних мереж – це глобальний в масштабах країни соціальний експеримент. Цілком у дусі епохи постправди

Результати цього експерименту (якщо їх відстежити і проаналізувати) можуть розповісти про нас і про наше майбутнє більше багатьох форсайтів.

1. Куди підуть люди з ОК і ВК? Чи виберуть собі нові соціальні мережі? Чи перейдуть в месенджери?
2. Чи підуть підлітки в SnapChat? В ФБ?
3. Чи перекочує професійне співтовариство з ФБ в LinkdIn? Через навалу підлітків і обивателів? А прекрасне – в insta? Через навалу некрасивих?
4. Що буде з Twitter? Може нарешті розквітне?
5. Чи виникне щось незграбне?
6. Що станеться з digital-стратегіями бізнесів? З логікою їх бюджетів?
7. І взагалі: які висновки бізнесам можна і потрібно зробити, виходячи з цього кейсу?
8. А не бізнесам?
9. Анонімайзери будуть рости?

Відео дня

Не так давно, в лютому 2017 року, Марк Цукерберг вийшов з маніфестом про те, що по суті нова місія Фейсбук – будувати глобальне співтовариство (building global community).

Маніфест пахне політикою, виглядає як політика і на смак, як політика. Але не політика.

В цьому маніфесті Цукерберг, по суті, говорить про соціальні мережі як про новий тип інститутів.

Це не інтернет, це інститут.

Ці інститути вже впливають на нас. Можливо більше, ніж державні інститути. Ці інститути дають нам соціальні ліфти. І відбирають їх.

Зараз глобальний інститут під назвою держава вступає у протистояння з глобальним інститутом під назвою соціальна мережа.

Цікаво, хто переможе? Не в окремо взятому випадку і не зараз, а взагалі? У периметрі 100 років.

Текст опубліковано з дозволу автора

Оригінал

Показати ще новини
Радіо НВ
X