Крісло у великому місті. Вибори мера Києва перетворюються на змагання боксера, ресторатора і відразу декількох телевізійників
Вибори мера Києва, які ще офіційно не стартували, вже перетворюються на змагання всеукраїнського масштабу, пише журнал НВ.
В останні кілька місяців столичний мер Віталій Кличко по буднях регулярно проводить онлайн-брифінги, звітуючи перед киянами про ситуацію з поширенням коронавірусу. Крім того, він постійно закликає городян дотримуватися карантину. Робить це Кличко не тільки у віртуальному просторі, а й у реальності — київські вулиці заполонила зовнішня реклама із зображенням мера і хештегом #Досить шастать.
Столичний чиновник № 1 настільки посилено прагне бути ближче до городян в епоху COVID-19, що недавно в соцмережі TikTok виклав відео — показав, як в карантин стриже сам себе вдома.
Експерти впевнені: загострення публічності Кличка пов’язане не тільки з пандемією. 25 жовтня по всій країні пройдуть місцеві вибори, і вони не обійдуть стороною столицю: городяни проголосують за депутатів міськради і визначаться з кандидатурою нового градоначальника. «І Кличко зараз намагається наростити не тільки київський, а й загальнонаціональний рейтинг», — упевнений політолог Микола Давидюк.
За даними опитування, проведеного соцгрупою Рейтинг на початку квітня, саме у чинного мера найвищі шанси на перемогу: за нього готові голосувати 38,7% виборців. Це майже в чотири рази більше, ніж у потенційних суперників — телеведучого Сергія Притули з партії Голос і Олександра Ткаченка, депутата фракції партії Слуга народу (СН).
Але це соцопитування не враховує всіх можливих кандидатів на штурм кабінету градоначальника, яких вже зараз налічується з десяток осіб. А ближче до 5 вересня, моменту старту офіційної кампанії, їх число помітно збільшиться.
Тому що столиця — відмінний майданчик для амбітних гравців національного рівня. «Київ [вибори мера і депутатів міськради] — це як мінівибори в Раду», — впевнений Олександр Корнієнко, голова президентської партії СН.