Відсьогодні. Інспектори почали перевіряти умови в київських маршрутках

17 вересня 2021, 10:05

17 вересня в Києві почали працювати нові інспектори Комунальної служби перевезень, які перевірятимуть дотримання нових стандартів на міських маршрутах.

Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації та депутат Київради Костянтин Усов.

«Інспектори Комунальної служби перевезень виходять на службу вже завтра і будуть «озброєні» постійно включеними боді-камерами для фіксації порушень», – пише Усов.

Реклама

Нові інспектори перевірятимуть:

  • температурний режим у салонах;
  • наявність всіх необхідних документів у водіїв;
  • відсутність шумового і візуального забруднення всередині автобусів;
  • наявність уніфікованих інформаційних плакатів з портретом і даними про водіїв;
  • технічний стан транспорту;
  • чистоту;
  • наявність форменого одягу у водіїв;
  • пристосованість автобуса до перевезення маломобільних людей і т. д.

Комунальна служба перевезень займається контролем на 75 маршрутах у Києві. Ознайомитися з ними можна на сайті КСП .

Наприкінці липня для маршруток Києва розробили новий договір з вимогами пасажирського сервісу. Для цього провели конкурс і з переможцями були укладені договори. За словами Усова, скоро всі перевізники, які хочуть продовжувати роботу, будуть змушені їздити за новими правилами.

Нові вимоги до маршруток:

  • температура в салоні влітку не має перевищувати 22 градуси, а взимку – опускатися нижче 15 градусів;
  • забороняється будь-яке шумове (музика) і візуальне (плакати, наклейки) забруднення салону;
  • кожен автобус має бути обладнаний мінімум п'ятьма кнопками зупинки «на вимогу»;
  • водій має носити типову уніформу, пройти курси першої допомоги та інструктаж про особливості посадки і висадки пасажирів з інвалідністю;
  • забороняється палити в салоні;
  • водій і кондуктор має спілкуватися з пасажирами українською мовою.

Також за кабіною водія має висіти плакат стандартного зразка з такою інформацією:

  • ідентифікатор перевізника;
  • особа водія: ПІБ, фото, дата народження, номер посвідчення водія;
  • контакти зворотного зв'язку для пасажирів;
  • права та обов'язки водія та пасажирів.

В Асоціації перевізників Києва та області розповіли, що не зможуть виконати вимоги. За словами голови Асоціації Ігоря Мойсеєнка, такі автобуси можуть запропонувати тільки іноземні виробники. Для їх закупівлі, за його словами, потрібна матеріальна допомога міста.

«Ми знаємо, що всі автобуси, які обслуговує Київпастранс, приносять бюджету міста лише збитки, які потім покривають з міського бюджету. Якщо це зроблять приватні перевізники, то через кілька місяців стануть банкрутами ... Місто має виділяти гроші не тільки комунальним підприємствам, а й приватним перевізникам. Тоді ми разом зможемо досягти якісних перевезень», – розповів Мойсеєнко.

Показати ще новини