Електромобіль на бензині. Реальна витрата палива на прикладі Nissan Qashqai e-Power
У нас була можливість спробувати Nissan Qashqai e-Power у найрізноманітніших сценаріях і в різні пори року. А отже, накопичилися цікаві спостереження щодо витрати палива.
До України вже дістався рестайлінговий Nissan Qashqai третього покоління, у ньому теж є модифікація e-Power, в якій автомобіль завжди їде на електриці, а бензиновий мотор використовується для зарядки батареї.
Змін у силовій установці після рестайлінгу немає, тому все, що ви прочитаєте нижче, хоч і відноситься до дорестайлінгової моделі, проте буде актуальним і для нової.
Отже, Nissan Qashqai e-Power. У нього фактично немає прямих конкурентів на ринку. Більшість гібридів — це просто класична технологія, в якій бензиновому (рідше — дизельному) мотору в різних ситуаціях допомагає електричний двигун.
Ну а Nissan Qashqai e-Power — дивовижний електромобіль, який можна заправляти бензином. І отримувати «найкраще з двох світів». Плавний і впевнений розгін електрокара тут поєднується зі зручністю швидкої заправки на будь-якій із численних АЗС в окрузі. Немає ніякої коробки передач, і ніякої суворої метушні із зарядними станціями, втрати запасу ходу в морози
За бажання ж можна ще поставити газ. Жарт, звісно, але про це деякі читачі після попередніх оглядів теж запитували.