Другий удар по репутації. Xiaomi почала втрачати клієнтів через брехню в рекламі SU7 Ultra

12 травня, 17:45
Xiaomi втрачає покупців через невдалу рекламу (Фото: Xiaomi)

Xiaomi втрачає покупців через невдалу рекламу (Фото: Xiaomi)

Понад 300 клієнтів Xiaomi об'єдналися, щоб вимагати компенсацію за неправдиві твердження про її флагманський електрокар SU7 Ultra.

Раніше цього року Xiaomi випустила потужнішу версію свого седана SU7, ціна якого починається від 529,9 тисячі юанів (73,3 тисячі доларів США). Однією з доступних опцій модифікацій для авто став капот з вуглецевого волокна з подвійним повітропроводом, який коштує додаткові 42 тисяч юанів (близько 5800 доларів). Генеральний директор Лей Цзюнь презентував це не лише як зміну дизайну, а і як корисну фішку, що мала покращити вентиляцію. Але після того, як розпочалося постачання автівок, деякі власники вирішили розібрати капот, і побачили, що замість справжніх повітропроводів було лише два отвори та кілька пластикових опорних конструкцій. Окрім цього, дизайн був значною мірою таким самим, як і у немодифікованої версії Ultra, повідомляє китайське видання Yicai.

Реклама

Після того, як деякі клієнти висловили невдоволення в соцмережах, Xiaomi перепросила за «нечітку комунікацію» і заявила, що капот з вуглецевого волокна здебільшого імітує спортивну версію SU7, на якій їздили на знаменитій трасі Нюрбургринг у Німеччині. Компанія пропонувала повернення автівок та бали лояльності, однак деякі покупці (рахунок йде на сотні) все одно залишилися незадоволеними та об'єдналися для отримання відшкодування. Після новин про це акції Xiaomi Corp. впали на 5,7% у Гонконзі.

Нагадаємо, раніше репутація бренду, який відзначився приголомшливо успішним стартом на ринку електромобілів, постраждала через смертельну аварію. Електричний седан SU7, у якому загинули троє людей, влетів у цементний стовп. На момент аварії автомобіль перебував у режимі інтелектуального керування і рухався зі швидкістю 116 км/год.

Показати ще новини