Вбивця Tesla? Китайський електрокар за продажами перевершив Model 3, на черзі - Model Y
Постачання Xiaomi SU7 затримується, але це не впливає на попит (Фото: Xiaomi)
Новоспечений бренд електрокарів Xiaomi на китайському ринку продається вже навіть краще за американську Tesla, яка утримувала тут лідерство упродовж років.
Tesla була першим іноземним виробником, який отримав автомобільний завод в Китаї, що повністю йому належить. Обсяги виробництва цього заводу також вражали. Протягом перших 6 місяців виробництва Model 3 на Gigafactory Shanghai у 2020 році Tesla виготовила близько 50 000 автомобілів.
Але китайський техногігант Xiaomi, який не так давно вийшов на ринок автомобілів, демонструє навіть кращі результати. Як пише Electrek, компанія випустила 70 000 електромобілів SU7 за перші шість місяців виробництва. Не відстає новоспечений автовиробник і за продажами. В січні Xiaomi поставила понад 22 000 одиниць свого електрокара SU7, тоді як Tesla, для якої настали не найкращі часи, продала близько 8000 Model 3 в Китаї.
Очікується, що ця тенденція збережеться. Те, що SU7 зробив з Model 3, майбутній YU7 від Xiaomi, швидше за все, зробить з Model Y, яка сьогодні є найбільш продаваним автомобілем Tesla. Цьому сприяє й ціна. Базовий Xiaomi SU7 коштує на 20 000 юанів дешевше (~2500 доларів США), ніж Model 3, і пропонує більший акумулятор із на 10% більшим радіусом дії, а також багато технічних функцій, яких Tesla не надає, наприклад, проєкційний дисплей.
Водночас суттєвою перевагою Tesla найближчим часом може залишатися швидкість постачання. Хоча виробництво SU7 вже вище, ніж у Model 3, авто Tesla можна отримати через 1−3 тижні після замовлення, тоді як вам SU7 доведеться чекати 31−34 тижні, як свідчить онлайн-конфігуратор Xiaomi.
Нагадаємо, Xiaomi також збирається розпочати виробництво свого другого електрокару — позашляховика YU7 — цього літа. За прогнозами його виробництво так само швидко масштабуватиметься, як це сталося з SU7.