Тепер без рами. Бренд Land Rover представив новий Defender на автошоу у Франкфурті
Land Rover відродив культовий позашляховик Defender, який, щоправда, втратив одну зі своїх характерних рис.
Позашляховик зовні став зовсім іншим — але, як запевняють в Land Rover, залишився тим самим Defender, пише Motor1.
«Для нас, дизайнерів, ніщо не зрівняється з завданням переосмислити культовий автомобіль. Дизайн нового Defender — це маніфест нашої сучасної філософії дизайну, лаконічної і в той же час складної», — сказав Массімо Фрашелла, головний дизайнер екстер'єру Land Rover.
В основі машини, за офіційною заявою, лежить нова архітектура з кодом D7x. Це означає, що Defender позбувся рами в основі конструкції. Алюмінієвий монокок, що став базою для позашляховика, вийшов втричі більше жорстким на кручення, ніж традиційні рамні рішення.
Британці стверджують, що основою для архітектури передньої панелі стала поперечна магнієва балка з вбудованими поручнями — саме на ній змонтовані основні елементи управління. Тим самим архітектори звільнили в передній частині салону простір для ще одного крісла: його при бажанні можна встановити між передніми сидіннями.
Повністю незалежна підвіска Defender може бути або пружинною, або пневматичною з адаптивними амортизаторами. Остання дозволяє додавати до дорожнього просвіту 75 мм або опускати позашляховик на 50 мм для зручності посадки.
Нова версія бортової системи Terrain Response 2 отримала відразу чотири режими домашнього екрану, всередині яких можна регулювати нюанси роботи акселератора, коробки передач, керма, антипробуксовочною системи і т.д. Крім того, система вміє працювати в режимі Auto, самостійно визначаючи тип дороги. Не обійшлося і без добре знайомої функції «прозорого капота», реалізованої за допомогою камер і дисплея мультимедійної системи.
Як і очікувалося, базовими варіантами Defender стануть версії з дизельним чотирициліндровим мотором, який запропонують в двох варіантах віддачі - 200 або 240 к.с. (Кількість тяги в обох випадках однаковоа — 430 Нм). Розгін до 100 км / год — за 10,3 і 9,1 с відповідно. Запропонують і більш потужні бензинові мотори. Чотирициліндровий з сімейства Ingenium зможе розвивати 300 к.с. і прискорювати позашляховик до «сотні» за 8,1 с, а ось шестициліндровий перетворили на «м'який гібрид» з індексом P400 з електричної надбудовою.
Топовий двигун забезпечує 400 к.с., 550 Нм крутного моменту і прискорення за 6,1 с, споживаючи при цьому 9,6 л палива на 100 км. Всі мотори пов’язані з восьмиступінчастим автоматом ZF: механічної коробки позашляховик позбавили.
У Європі продажі новинки почнуться вже цього року, причому стартують вони з п’ятидверного Defender 110. Поява «короткого» позашляховика обіцяна трохи пізніше, а в 2020-му Land Rover представить якесь поповнення сімейства, ухильно назване «універсальними комерційними версіями».