1400 коней і обробка золотом. У США готують преміальний гіперкар, на тлі якого згасають Ferrari і Tesla

19 листопада 2020, 16:29

Стартап Elation Hypercars, який базується в Північній Каліфорнії, заявив про підготовку «Першого люксового електричного гіперкара американського виробництва».

Автомобіль під назвою Freedom отримає легкий кузов з вуглецевого волокна і мотори потужністю 1427 к.с.

Компанія Elation заявляє, що Freedom збирається вручну, використовує шасі з вуглецевого волокна, оснащений трьома електродвигунами, що приводять в рух всі чотири колеса через фірмову двоступеневу коробку передач.

Відео дня

У сукупності загальна потужність складає 1 427 к.с., але є варіант для четвертого двигуна, який збільшує потужність до приголомшливих 1903 к.с. При цьому тримоторна версія має вагу 1650 кг.

Засновник і генеральний директор Elation Hypercars Карлос Сатуловскі заявив, що час розгону Freedom від 0 до 100 км складає 1,8 секунди, а максимальна швидкість — 418 км / год. Орієнтовний запас ходу — 300 миль (483 км) з можливістю збільшення до 400 миль (644 км).

Таким чином, Freedom буде змагатися з гіперкарами Rimac C_Two, Pininfarina Battista, Lotus Evija або Aspark Owl — не кажучи вже про Tesla Roadster. При цьому для обробки обіцяють використовувати не тільки найдорожчу шкіру і карбон, але також золото і дорогоцінні камені.

Цікаво, що стартап Elation Hypercars готовий зробити ту ж модель, але без електромоторів: з 5,2-літровим 750-сильним V10. Такий варіант назвуть Freedom Iconic Collection. При цьому привід залишиться повним, маса знизиться приблизно до 1293 кг, а початкова ціна виросте з $ 2 до $ 2,3 млн.

Раніше НВ писав, що компанія Ferrari презентувала новий гібрид зі складаним жорстким верхом SF90 Spider. Модель є аналогом звичайного купе SF90 Stradale, показаного в травні 2019 го.

Чотирьохлітровий двигун V8 на 780 к. с. в парі з трьома електромоторами видає близько 1000 к. с. потужності і розганяє новий напівкабріолет до 100 км / год за 2,5 сек.

Такі ж показники динаміки має і звичайне купе SF90 Stradale. Правда, нова модель буде на 0,3 сек повільніше в прискоренні до 200 км / год, а максимальна швидкість залишиться колишньою — 340 км / год.

У Ferrari вважають, що відсутність даху дозволить знизити центр ваги авто і зробити відчуття від керування ще більш гострими.

Показати ще новини
Радіо NV
X