Тисячі запитів одночасно. УЗ відреагувала на скарги про проблеми в додатку після відновлення і пояснила, як купити міжнародні квитки
Події27 березня, 10:45
Користувачі соцмереж повідомляють, що онлайн-продаж квитків УЗ досі не працює. Система повідомляє про технічний збій та перевантаження. Виникають проблеми з авторизацією у додатку, оплатою, купівлею та поверненням квитків на поїзди. Також поширюються повідомлення про труднощі з білетами пасажирів, які перебувають за кордоном.
Укрзалізниця підтверджує, що наразі система працює з підвищеним навантаженням, оскільки «тисячі користувачів одночасно здійснюють запити». Продаж квитків на більш ніж дві доби наперед залишаються закритими, щоб уникнути черг на касах. Спеціалісти продовжують працювати над відновленням інших онлайн-сервісів УЗ, сказано у повідомленні.
Компанія також пояснила, що для пасажирів, які перебувають за кордоном і не можуть скористатися онлайн-сервісами, є можливість придбання квитків у міжнародних квиткових касах наступних країн:
- Польща: PKP Intercity;
- Угорщина: MÁV Start (є можливість онлайн-придбання квитків на сайті MÁV Start);
- Австрія: ÖBB (є можливість онлайн-придбання квитків на сайті ÖBB);
- Словаччина: ZSSK;
- Молдова: CFM;
- Чехія: RegioJet (є можливість онлайн-придбання квитків на сайті RegioJet).
«Ми робимо все можливе, щоб повернути всі сервіси якомога швидше. Просимо поставитися з розумінням, якщо щось не працює миттєво. Залізничники дякують за розуміння, терпіння у даній ситуації!» — зазначає УЗ.
Раніше 27 березня Укрзалізниця заявила про відновлення послуг купівлі та повернення квитків у додатку та на сайті компанії після безпрецедентної кібератаки на систему. Компанія зазначила, що у роботі все ще можуть виникати збої через велике навантаження і заявила, що залізничні каси досі працюють у посиленому режимі.
Збій в IT системі Укрзалізниці стався 23 березня. Продаж квитків через застосунок і сайт, а також замовлення онлайн-послуг тимчасово призупинили.
24 березня в Укрзалізниці підтвердили масштабну таргетовану кібератаку ворога на онлайн-системи держкомпанії. Залізничні каси на вокзалах перевели на посилений режим роботи, зокрема у Києві відкривали 18 кас замість звичних восьми.