Про це перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник повідомив в інтерв'ю Економічній правді.
Посилаючись на заяву метрополітену, Поворозник каже, що рух поїздів не перекриватимуть. Розглядають можливість запуску «човникового руху» по одному тунелю, поки другий ремонтуватимуть.
«Ми будемо зупиняти рух одним тунелем, а не двома одночасно. Це питання організації роботи в частині перевезення пасажирів. Будуть тимчасові проїзди, інша схема організації руху. Поїзди ніде не розвертатимуться, вони по черзі проїжджатимуть цю ділянку по одному тунелю», — сказав Поворозник.
Інтервали стануть довшими, Київпастранс організує додаткові маршрути наземного транспорту, додав перший заступник глави КМДА.
З 8 грудня закритою через необхідність термінового ремонту залишається частина синьої гілки метро від Либідської до Теремків. У тунелях з’явилися значні течі та утворилися тріщини, тому станції закрили, попередньо, на пів року через загрозу виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру.
13 грудня між станціями метро Теремки й Деміївська запрацював «човниковий рух» поїздів. З 18 грудня у Києві запрацювала система компенсації поїздок.