Інцидент не лише похитнув довіру інвесторів, а й виявив небезпечний недолік у системі електронного замикання дверей, який коштував людині життя.
За повідомленнями місцевих ЗМІ, автомобіль рухався на великій швидкості, коли врізався в розділове огородження та миттєво зайнявся. Очевидці намагалися дістати водія, однак електронні дверні замки після удару вийшли з ладу, і відкрити двері вручну було неможливо. Людина загинула в полум'ї, поки перехожі безсилі спостерігали за трагедією.
SU7 Ultra оснащений висувними електронними ручками, які потребують живлення для роботи. Після аварії, коли електрика в автомобілі зникає, система блокується — і двері залишаються зачиненими. Те, що колись було простою механічною засувкою, перетворилося на надмірно складну електронну систему, чия відмова може мати фатальні наслідки.
Схожі проблеми раніше фіксували й у Tesla. Після розслідування NHTSA у США, яке виявило щонайменше дев’ять випадків, коли через несправність електронних ручок діти опинялися заблокованими в салоні, компанія була змушена переглянути конструкцію дверей. Tesla оголосила про плани об'єднати електричне та механічне відкривання в єдиний безпечний механізм.
Фахівці з безпеки наголошують: будь-який електромобіль має бути оснащений резервною системою механічного розблокування, яка працює навіть без живлення. Це — мінімальний стандарт, який деякі нові автовиробники, включно з Xiaomi, ігнорують у прагненні до естетики та технологічності.
Аналітики зазначають, що ця аварія стала тестом на зрілість автомобільного підрозділу Xiaomi, який лише нещодавно вийшов на ринок. Високі технічні показники SU7 і приваблива ціна не можуть компенсувати прогалини в базовій безпеці.