Про це йдеться у заяві компанії у соцмережі X (Twitter), опублікованій ввечері 12 грудня.
У компанії зазначили, що відновлення сервісів буде відбуватися поступово, про це будуть повідомляти додатково. Спеціалісти працюють над відновленням інших послуг.
«Після стабілізації роботи мережі усі абоненти й корпоративні клієнти, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії, обов`язково отримають компенсації», — додали у Київстарі.
12 грудня в роботі найбільшого оператора України Київстар стався масштабний збій. Проблеми зі зв’язком та інтернетом спостерігаються по всій Україні.
У компанії заявили про технічний збій, унаслідок якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в Інтернет у частини абонентської бази.
Також в абонентів Київстару виникли проблеми з національним роумінгом. У Мінцифри пояснили, що мережа не може передати інформацію про своїх абонентів мережам інших операторів.
Близько 12-ї віцепрем'єр — міністр розвитку громад, територій та інфраструктури Олександр Кубраков повідомив NV Бізнес, що зв’язок можуть повернути «за кілька годин».
Проте директор Київстару Олександр Комаров пізніше заявив, що остаточні терміни відновлення незрозумілі.