«Не про секс». Компанія Ковальська анонсувала вихід нової реклами Твердий стандарт з Джозефіною Джексон після скандалу
Соціум23 жовтня, 16:25
Про це повідомили в соцмережах компанії.
Зазначається, що третє відео рекламної кампанії Твердий бетон вийде 24 жовтня, а головною героїнею у ньому залишиться Джозефіна Джексон. «Не хвилюйтесь, вона зрозуміло пояснить, як правильно поводитись із бетоном у холодну пору року», — написали представники Ковальської.
Перший рекламний ролик Твердий стандарт вийшов три місяці тому, а другий — місяць тому. Їх опублікували на YouTube-каналі Ковальська.
Тиждень тому засновник креативної агенції reitarska Максим Бондаренко повідомив, що поскаржився на рекламну кампанію Твердий стандарт та опублікував відповідь на свою скаргу від Держпродспоживслужби. У відповіді зазначалося, що експертиза визнала рекламні ролики дискримінаційними, Держпродспоживслужба наклала штраф та ухвалила зупинити поширення контенту.
Після цього представники Ковальська розповіли, що штраф склав 6 783 гривень, подякували Бондаренку «за чудову промоцію» та зазначили, що ролики Твердий бетон — не про секс.
«Не впевнені, що ініціатор цього морального розслідування ставив собі на меті підвищити охоплення нашого інформаційного ролику. Ймовірно, він очікував на інший ефект, але результат вийшов дещо непередбачуваний… ...> цей ролик не про секс, він — про правила догляду за бетоном. Які розповідає сексуальна жінка», — написали у Ковальська.
У свою чергу Максим Бондаренко у коментарях до допису повідомив, що дійсно не мав на меті підіймати розголос, проте радий, що є «увага до проблеми».
«Скаргу я подав від безнадії, бо я, дійсно, як людина, не маю інших інструментів, щоб зупинити це безумство і безсмак. Але дуже хочу. Тому я роблю все, що в моїх силах.
Немає нічого поганого в ідеї взяти порноакторку для того, щоб створити інструкції з догляду за бетоном. Це класна ідея. Питання в тому, як ви це робите. Навіщо в ролику психотерапевтичний сетинг? Для чого еротичний підтекст? Навіщо таке декольте? Навіщо гральні карти? Чому слоган «твердий»? Чи є способи донести ту саму думку не сексистськими методами і без об'єктивації?
В мене немає претензії до замислу взяти порноакторку, щоб акцентувати важливість теми. В мене претензія до того, як це зроблено. Бо зробити можна було тисячами інших шляхів, але ви чомусь обрали саме цей", — написав Бондаренко.