25 червня 2018, понеділок

Колишня співробітниця Cambridge Analytica розповіла The Guardian про те, як ця компанія допомогла перемогти Трампу

1 коментувати
 Компанія Cambridge Analytica виявилася в центрі скандалу, коли стало відомо, що вона використовувала дані користувачів Facebook без їх згоди

Компанія Cambridge Analytica виявилася в центрі скандалу, коли стало відомо, що вона використовувала дані користувачів Facebook без їх згоди

Колишня співробітниця Cambridge Analytica Бріттані Кайзер прокоментувала The Guardian презентацію цієї компанії про те, як вона допомогла Дональду Трампу виграти вибори президента США, завдяки цілеспрямованому впливу на виборців за допомогою Google, Snapchat, Twitter, Facebook і YouTube.

Презентація Cambridge Analytica про кампанію Трампа як "таємна реклама"

27-сторінкова презентація була підготована ​​представниками Cambridge Analytica, які були найсильніше залучені до роботи над президентською кампанією Трампа в 2016 році.

Колишня співробітниця пояснила виданню, що в ній деталізуються методи, які використовувалися в кампанії Трампа для мікротаргетингу американських виборців і надсилання кожній цільовій групі ретельно підібраних повідомлень про кандидата республіканців цифровими каналами.

Інтенсивне проведення опитувань, моделювання та алгоритми оптимізації продуктивності були використані для направлення 10 тисяч різних оголошень різним аудиторіям в останні місяці перед виборами. Згідно з презентацією, ці оголошення були переглянуті мільярди раз.

Всі хотіли знати: колишні клієнти, майбутні клієнти. Весь світ хотів це побачити. Це те, що нам було дозволено конфіденційно показувати людям, якщо вони підпишуть угоду про нерозголошення

Документ був представлений співробітникам Cambridge Analytica в Лондоні, Нью-Йорку і Вашингтоні за кілька тижнів після перемоги Трампа, даючи уявлення про те, як ця фірма допомогла досягти найдраматичнішого політичного розчарування в сучасній історії.

"Це звіт про цифрову кампанію управління даними, яка була задіяна для пана Трампа", – розповіла Бріттані Кайзер, яка ще два тижні тому була директором з розвитку бізнесу Cambridge Analytica.

Вона вже другий співробітник компанії за менш ніж тиждень, який розповідає The Guardian деталі про роботу фірми, включаючи роботу, що стосується проведення референдуму про членство ЄС в Великобританії.

За її словами, у неї був доступ до копії того ж документа, який опинився в розпорядженні видання, і вона використовувала його для демонстрації секретних методів проведення кампанії потенційним клієнтам Cambridge Analytica.

"Був величезний внутрішній попит на те, щоб ми показали людям, як ми зробили це", – каже Кайзер про передвиборчі перегонах 2016 року, – "Всі хотіли знати: колишні клієнти, майбутні клієнти. Весь світ хотів це побачити. Це те, що нам було дозволено конфіденційно показувати людям, якщо вони підпишуть угоду про нерозголошення".

Нічого незаконного

Кайзер стверджує, що є прихильницею прав людини, але багато хто б оскаржив це, вказавши на те, що її кар'єра в Cambridge Analytica говорить про інше. Вона багато працювала на фірму, пропонуючи послуги клієнтам в таких країнах як Литва, Бенін, Ефіопія і Лівія.

Cambridge Analytica має репутацію серед політичних діячів як фірма, що перебільшує свою роль в кампаніях. Один з керівників кампанії Трампа сказав, що вони бачили цей документ близько року тому, і стверджує, що в ньому до заслуг фірми приписується якась робота, яка була зроблена Республіканським національним комітетом і Діджитал-директором Трампа Бредом Парскейлом.

Кайзер не працювала над цією кампанією, але стверджує, що збирала інформацію про неї під час дискусій з керівними працівниками Cambridge Analytica, в тому числі з відстороненим зараз виконавчим директором Олександром Ніксом.

Жоден з методів, описаних в документі, не є незаконним. Проте, скандал з приводу отримання Cambridge Analytica даних більш ніж 50 мільйонів користувачів Facebook відкриває завісу навколо індустрії, яка навчилася ретельно відстежувати онлайн-сліди і повсякденне життя виборців США.

Почали з нуля

Незважаючи на успіхи, досягнуті за допомогою політичних кампаній, заснованих на аналізі даних, це були методи, до яких, згідно презентації, у Трампа не було доступу, коли Cambridge Analytica приєдналася до його кампанії на початку червня 2016 року.

У документі стверджується, що кандидат від Республіканської партії, який щойно забезпечив собі підтримку достатньої кількості делегатів, щоб балотуватися на пост президента від партії, все ще не мав "жодної інформаційної інфраструктури" і "жодної стратегії, що об'єднує аналіз даних, цифрову та технічну складові".

Не було бази даних. Було багато несумісних джерел даних, які не були між собою пов'язані або узгоджені

Кайзер стверджує, що, за словами співробітників Cambridge Analytica, вони були приголомшені, коли прибули до штаб-квартири Трампа в Трамп-тауер в Нью-Йорку.

"Не було бази даних. Було багато несумісних джерел даних, які не були між собою пов'язані або узгоджені", – розповіла вона про процес упорядкування, сортування і очищення величезних масивів даних, – "Не було жодної програми, щоб вивчати дані, тому вони не робили жодного моделювання. Не було жодної цифрової маркетингової команди ".

Одна з перших речей, зроблена Cambridge Analytica, за її словами, – це робота з даними, наданими партією, які заслуговували на довіру і іншими даними, отриманими з ініціативи Project Alamo.

Способи використовувати Google і соцмережі в інтересах Трампа, застосовані Cambridge Analytica

У документі міститься дуже мало інформації про те, як в кампанії використовувалися дані Facebook. Однак на одній сторінці передбачається, що Cambridge Analytica могла постійно стежити за ефективністю розсилки своїх повідомлень різним типам виборців, надаючи компанії і кампанії постійний зворотний зв'язок про рівні залученості на таких платформах, як Twitter, Facebook і Snapchat.

Цикл зворотного зв'язку означав, що алгоритми можуть постійно оновлюватися і поліпшуватися, щоб доставляти тисячі різних повідомлень виборцям в залежності від їх профілю.

Рівень інформації, яку компанія може зібрати щодо виборців, – і очевидне прагнення компаній Силіконової долини заробити на рекламному бонусі, проілюстрований на іншій сторінці, на якій показано як кампанія Трампа використовувала YouTube в день виборів.

За словами Кайзер, кампанія Хілларі Клінтон зарезервувала місце на платформі відеохостингу Google, але була настільки впевнена в перемозі, що відмовилася від неї. "Google подзвонив нам і сказав, що це рекламний простір тепер є", – каже Кайзер, – "Це те, що мені розповідали".

Виборцям в районах, в яких активність в інтернеті передбачала, що вони, ймовірно, будуть прихильниками Трампа, показали тріумфальне зображення кандидата і допомогли знайти їх найближчу виборчу дільницю

Кампанія Трампа скористалася цією можливістю, показуючи дві різні реклами для різних категорій виборців відповідно до докладної географічної інформації відвідувачів на головній сторінці YouTube.

Виборцям в районах, в яких активність в інтернеті передбачала, що вони, ймовірно, будуть прихильниками Трампа, показали тріумфальне зображення кандидата і допомогли знайти їх найближчу виборчу дільницю.

Ті, чия інформація передбачала, що вони не були палкими прихильниками Трампа, тобто були виборцям, які вагаються, були показані фотографії його відомих прихильників, в тому числі його дочки Іванки Трамп, знаменитості з реаліті-шоу Duck Dynasty, і Дейна Уайта, президента Ultimate Fighting Championship – найбільшої в світі організації ММА.

Одне з найбільш ефективних повідомлень, за словами Кайзер, являло собою нативну рекламу, воно також було показано в презентації. Інтерактивну графіку, яка виглядала як журналістка стаття, перераховувала "10 незручних істин про фонд Клінтон" показували протягом декількох тижнів людям зі списку штатів, що вагаються, коли вони відвідували сайт. Вона була підготована ​​командою Politico, що створює спонсорований контент.

У презентації Cambridge Analytica окремий слайд присвячений цьому повідомленню, яке описується як таке, що  "досягло середнього часу перегляду в чотири хвилини". Кайзер описала це повідомлення як "найбільш вдалу річ, яку ми просунули".

Politico стверджує, що редакційні журналісти не брали участі в кампанії, і подібні оголошення були придбані кампаніями Берні Сандерса і Клінтон.

Реклама на Facebook, Twitter, Google і додаток для обміну музикою Pandora використовувалися, щоб допомогти переконати 35 тисяч прихильників встановити додаток, яке використовують найбільш активні прихильники.

Згідно з презентацією, Cambridge Analytica і кампанія Трампа також використовували нову рекламну техніку, пропоновану Twitter і запущену на початку року виборів, яка дозволила клієнтам запускати вірусні твіти.

Функція "розмовних оголошень" використовувалася для заохочення фоловерів Трампа твітити, використовуючи набір заздалегідь визначених хештегів.

Виборці, які шукали слова "Trump Iraq War" зіткнулися з платними результатами пошуку, які були сприятливі для його кампанії

Кампанія також скористалася можливістю, що надається Snapchat, яка дозволяє користувачам прокручувати і відразу бачити заздалегідь завантажену веб-сторінку. Згідно з презентацією, хоча це і не допомогло залученню донорів, Cambridge Analytica вважала інструмент корисним для залучення потенційних "контактів" виборців.

Один з останніх слайдів пояснює, як компанія використовувала платні рекламні оголошення Google, щоб просувати результати пошуку Pro Trump і Anti-Clinton через основний пошуковий центр компанії.

На одному зі слайдів показано, як компанія забезпечила, щоб виборці, які шукали слова "Trump Iraq War" зіткнулися з платними результатами пошуку, які були сприятливі для його кампанії. "Управління першим враженням", – свідчить напис на слайді зі стрілкою, що вказує на результат пошуку, в якому йдеться: "Хілларі проголосувала за війну в Іраку – Дональд Трамп виступив проти неї".

"Це маніпулювання Google", – сказала Кайзер, додавши, що, хоча "середня людина", ймовірно, не знала, наскільки легко було платити за те, щоб реклама була показана зверху в результатах пошуку Google, вона вважається "тактикою старої школи" в її сфері.

Переклад НВ


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Інопреса ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: