У США розслідують випадки алергії на вакцину Pfizer від коронавірусу

19 грудня 2020, 23:59
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Управління з контролю за продуктами і ліками США проводить розслідування близько п’яти випадків алергічних реакцій у людей, яким зробили щеплення вакциною від COVID-19 виробництва компанії Pfizer Inc і BioNTech.

Про це розповів директор Центру оцінки та дослідження біопрепаратів FDA Пітер Маркс, повідомляє Голос Америки.

Маркс зазначив, що в FDA не мають впевненості, що саме викликає алергію. Він допустив, що причиною може бути речовина під назвою поліетилен гліколь, яке виробляють Pfizer і BioNTech і яке присутнє у вакцинах.

Відео дня

Повідомляється, що реакція, яка спостерігалася у декількох людей, може бути більш поширеною, ніж вважалося раніше.

«Ми тісно співпрацюємо з Центрами з контролю і профілактиці захворювань, і ми також тісно співпрацюємо з колегами з Великої Британії, які повідомили про алергічну реакцію. Я думаю, що ми будемо розглядати всі доступні дані по кожній з цих реакцій, щоб визначити точно, що сталося. Ми постараємося зрозуміти, який з компонентів вакцини міг спровокувати їх виникнення», — сказав Маркс.

Як повідомляє The Washington Post, в FDA зазначили, що незважаючи на рідкісні повідомлення про алергію вакцина повинна використовуватися без будь-яких нових обмежень.

Видання зазначає, що три випадки анафілаксії (два у Британії і один в США) можуть стати ускладненням для влади, «яка прагне добитися сприйняття вакцини громадськістю».

При цьому Управління акцентує увагу на вже існуючу вимогу, що медустанови, які роблять щеплення, повинні бути готові негайно надати допомогу людині в разі гострої алергічної реакції на вакцину.

Також відомство заявляє, що американці з алергіями не перебувають в групі ризику. І тільки люди, в історії хвороби яких є гострі алергічні реакції на інші вакцини, або на інгредієнти цієї конкретної вакцини, повинні уникати щеплення.

Анафілаксія є алергічною реакцією, яка досягає піку протягом декількох хвилин і характеризується порушенням дихання, падінням артеріального тиску і може призвести до анафілактичного шоку і смерті.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X