23 червня 2018, субота

У причетності до катастрофи аргентинської субмарини підозрюють німецькі компанії - ЗМІ

0 коментувати
Субмарина Сан-Хуан, на борту якої перебували 44 людини, перестала виходити на зв'язок 15 листопада
Фото: sundiatapost.com

Субмарина Сан-Хуан, на борту якої перебували 44 людини, перестала виходити на зв'язок 15 листопада

У причетності до зникнення і загибелі екіпажу підводного човна ВМС Аргентини Сан-Хуан запідозрили дві німецькі компанії, передає DW з посиланням на Bayerischer Rundfunk

За даними видання, німецькі фірми Ferrostaal та EnerSys-Hawker надавали послуги з ремонту та заміни деталей судна. Зазначається, що крім іншого на судні були замінені акумулятори. Ймовірно, саме ці акумулятори стали причиною загибелі підводного човна.

Як говориться в повідомленні, з компаніями Ferrostaal та EnerSys-Hawker було укладено договір на поставку 964 елементів акумуляторів. Сума угоди становила 5,1 мільйона євро.

"Існує підозра, що акумулятори, які були поставлені на місце, частково або повністю не відповідають стандартам якості, яким вони мають відповідати. Ми також не знаємо, звідки вони були поставлені, з Німеччини або з іншої країни. Тому ми хочемо знати, які інженери працювали на місці, і хто підписав документ, що ремонт завершено", - заявила голова комітету у закордонних справах аргентинського парламенту Корнелія Шмідт-Лірман.

Зазначається, що штаб-квартира Ferrostaal розташована в Ессені, EnerSys-Hawker - в Хагені.

Як повідомляється, в Ferrostaal відкидають звинувачення на свою адресу. Від EnerSys-Hawker поки не надійшло заяв.

Нагадаємо, контакт із субмариною Сан-Хуан ВМС Аргентини було втрачено 15 листопада, проте повідомлення про зникнення з'явилися лише два дні потому.

У своєму останньому повідомленні екіпаж підводного човна повідомив про механічну несправність. Пізніше ВМС Аргентини повідомили, що звук, виявлений при пошуку зниклого підводного човна, міг бути вибухом.

На її борту було 44 моряків.

Дизель-електричний підводний човен Сан-Хуан (тип Санта-Крус) було побудовано у Німеччині на замовлення Аргентини і введений в дію в 1985 році. Автономність плавання - 30 діб, максимальна глибина занурення - 300 метрів.


Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Геополітика ТОП-10

опитування

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: