«Перебувають під контролем пропагандиста Кисельова». У Латвії вирішили заборонити сім телеканалів RT

30 червня 2020, 17:50

У Латвії Національна рада з електронних ЗМІ вирішила заборонити трансляцію на території країни семи телеканалів групи RT, яка раніше діяла під брендом Russia Today.

Про це повідомляє Delfi.

Рішення пояснили тим, що ці канали «перебувають під фактичним контролем та одноосібним наглядом» російського пропагандиста Дмитра Кисельова, який перебуває під санкціями ЄС.

Відео дня

Йдеться про телеканали RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV.

За даними спецслужб Латвії, вони є найвпливовішими каналами пропаганди в країнах Заходу, яку веде Росія.

За словами голови NPLP Івара Аболіньша, отримані ними докази дуже серйозні.

«Ми закличемо регуляторів усіх держав ЄС наслідувати наш приклад і заборонити RT на своїй території. Для таких програм немає місця ні в Латвії, ні в Євросоюзі», — сказав він.

Нагадаємо, що в листопаді 2019 року Національна рада Латвії з електронних ЗМІ ухвалила рішення зупинити трансляцію дев’яти каналів, які входять у холдинг російського мільярдера Юрія Ковальчука.

Показати ще новини
Радіо НВ
X